پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

مغایرت معدل و قبولی در کنکور

برخی داوطلبان معدل خود را در فرایند ثبت نام و انتخاب رشته اشتباه وارد نموده اند.

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

معاون امور آزمون های سازمان سنجش و آموزش کشور در مورد نحوه پذیرش دانشجو در کد رشته محل های صرفت بر اساس سوابق تحصیلی توصیحاتی داد، وی گفت : ما در تمامی مراحل ثبت نام کنکور، ویرایش اطلاعات، انتخاب رشته و … به داوطلبان اطلاع دادیم که معدل کتبی و معدل کل خود را به درستی وارد نمایند اما در این بین باز هم افرادی هستند که معدل خود را اشتباه وارد نموده اند، در ادامه این خبر با مرکز مشاوره آکو همراه باشید.

مغایرت معدل و قبولی در کنکور

دکتر مروتی افزود: علارغم تذکر هایی که به داوطلبان دادیم باز هم بسیاری از این داوطلبان در وارد نمودن معدل خود اشتباه نمودند، حال اگر این داوطلبان در کد رشته محل های پذیرفته شده باشند که پذیرش دانشجو در آن ها کمتر از ظرفیت اعلام شده باشد دانشگاه ها نیازی به بررسی معدل این داوطلبان ندارند و تنها ارائه مدارک داوطلبان در زمان ثبت نام کافی است در غیر این صورت از طرف دانشگاه ها حتما بررسی های لازم صورت خواهد گرفت.

داوطلبان برای پیگیری روند ثبت نام و ادامه تحصیل خود در این دانشگاه ها تنها باید به همان دانشگاه مراجعه نمایند و سازمان سنجش و آموزش کشور در این خصوص فعالیتی انجام نخواهد داد و دانشگاه ها خود اختیار بررسی این مسئله را دارند.

اینستاگرام مرکز انتخاب رشته آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا