پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

حل تست 114 کنکور تجربی 1401

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
به این نوشته امتیاز دهید

در این ویدیو با حل تست 114 کنکور تجربی 1401 همراه شما هستیم. با حل تست 114 ریاضی بصورت تشریحی نکات مهم تست را بررسی می کنیم.

تست 114 ریاضی جزو سوالات پر تکراری است که حل آن باعث می شود تا نکات تازه و مهم برایتان مرور شود.

هر چقدر هم که مطالب درسی را عمیق مطالعه کرده باشید تاثیر مرور و جمع بندی را نمی توان در نظر نگرفت. خوب است بدانید که جمع بندی مطالب درسی برای کنکور یکی از اصلی ترین مرحله مطالعه کنکور می باشد.

جمع بندی کنکور هم روش هایی دارد. برای مثال داوطلبان کنکور ریاضی یا تجربی برای جمع بندی دروس عمومی می توانند ابتدا خلاصه نویسی کنید. در مرحله دوم شروع به تست زدن کنید و هرجایی را که به مشکل خورددی یادداشت کنید.

اگر تستی را جوابش را نمی دانستید یعنی به اندازه کافی بر مطلب تسلط ندارید. پس باید دوباره به همان مبحث رفته و مطالعه کنید.

اما برای مرور دروس تخصصی باید ابتدا فرمول ها را مرور کنید. در مرحله بعدی خلاصه نویسی هایتان را مرور کنید. تست های کنکوری را بزنید. این مرحله شباهت زیادی به مرحله مرور دروس عمومی دارد. یعنی باید تست ها را طبق پاسختان دسته بندی کنید.

چرا تست 114 کنکور تجربی 1401 را حل کنیم؟

چون حل هر یک از سوالات ریاضی تاثیر زیادی در یادگیری و مرور مطالب دارد.

برای آن که نتیجه خوبی از مطالعاتتان بگیرید باید تست ها را همزمان که حل می کنید تحلیل نیز کنید. اهمیت تحلیل تست های کنکوری از این جهت است که باعث می شود تا خیلی دقیق تر متوجه وضعیت خودتان شوید.

یعنی متوجه خواهید شد که بر روی چه مطالبی تسلط خوبی دارید. بر روی چه مطالبی تسلط کافی ندارید یا چه سوالاتی را اصلا نمی دانید. به این ترتیب می توانید یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید و بدانید که چه مباحثی را چند بار و با چه ترتیبی مطالعه کنید.

همچنین یک مشاور تحصیلی باتجربه می تواند به خوبی وضعیت تحصیلی شما را بررسی کرده و مطابق با آن شما را راهنمایی کند.

دانش آموزان کنکوری می توانید با عضویت در اینستاگرام آکو از جدیدترین اخبار درسی مطلع شوید.

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا