پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

دستگیری علیرضا عظیمی فر

علیرضا عظیمی فر دستگیر شد.

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
4.9/5 - (55 امتیاز)

علیرضا عظیمی فر مشاوری که در موسسه کلاسینو فعالیت می کرد دستگیر شد، این فرد با وعده پذیرش داوطلبان در دانشگاه های ترکیه هزینه هنگفتی را از خانواده ها دریافت می نمود، با شکایت خانواده این داوطلبان پلیس آگاهی با تحقیقاتی که انجام داد متوجه فعالیت یک باند کلاهبرداری شد که به داوطلبان علاقمند به تحصیل در خارج از کشور وعده هایی دروغین می داد، در ادامه این خبر با تیم اکو همراه باشید تا در جریان جزئیات دستگیری علیرضا عظیمی فر قرار گیرید.

دستگیری علیرضا عظیمی فر

پس از تحقیقات پلیس آگاهی و دستگیری دو نفر بسیاری از کاربران فضای مجازی معتقد بودند که یکی از افراد دستگیر شده علیرضا عظیمی فر مافیای کنکور می باشد که با موسسه کلاسینو نیز همکاری می کند.

به گزارش شبکه خبر در بین داوطلبانی که به امید پذیرش در دانشگاه های ترکیه به این افراد اعتماد نمودند یک نفر هم نتوانسته است پذیرش این دانشگاه ها را بگیرد، هزینه هایی که این باند کلاهبرداری دریافت می نمود از 16 هزار دلار تا 40 هزار دلار متغیر بوده است.

این شرکت کلاهبرداری بیش از 2 سال می باشد که فعالتی خود را شروع نموده است و به دنبال آن تا به امروز توانسته درآمد بسیار بالایی از این را به دست اورد، بیش از 200 نفر نیز در این شرکت ثبت نام نموده اند و در حال حاضر شاکی قطعی این باند کلاهبرداری می باشند.

اینستاگرام مرکز انتخاب رشته اکو

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام دکتر علیرضا عظیمی فر خیلی سالهای پیش مثلا نزدیک ۱۵،۲۰ سال پیش استاد تقویتی قبل کنکور ما بودن و خدایی از جون برامون مایه میذاشتند زحمت میکشیدند و بما انگیزه میداد اما نمیدونم چطور شد کارشون به اینجا کشید خودم جا خوردم براشون ارزوی موفقیت دارم ان شاءالله که ایشون بزودی ازاد شند هرچه باورم نشد فریب این افراد رو خوردند و روحشون خبر نداشته لابد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا