پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبرمشاور من

اصلاحیه سازمان سنجش درباره شرایط ثبت نام کنکور 1402

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

بعد از انتشار دفترچه ثبت نام کنکور 1403 و مشخص شدن شرایط شرکت در کنکور سال آینده، سازمان سنجش در تاریخ 11 آذر ماه اصلاحیه ای مربوط به شرایط ثبت نام کنکور اعلام کرد. در این اصلاحیه علاوه بر اعلام تمدید زمان ثبت نام کنکور سراسری مرحله اول 1403، اصلاحیه شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان و منابع اصلاحی کنکور هنر نیز از این طریق اعلام شده است.

دانلود فایل اصلاحی ثبت نام کنکور 1403

  • تغییر مهلت ثبت نام کنکور اردیبهشت 1403

مهلت ثبت نام کنکور در ابتدا تا شنبه 11 آذر ماه بود و در این تاریخ از طریق اعلامیه سازمان سنجش تا چهارشنبه 15 آذر تمدید شد. در این اعلامیه گفته شده است که این مهلت نهایی است و داوطلبان باید تا تاریخ مشخص نسبت به مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام اقدام کنند و از طریق لینک ثبت نام در سایت سنجش، اعلام به ثبت نام نمایند.

ثبت نام در سایت سنجش با ثبت نام در سایت سازمان سنجش با نام کاربری و رمز عبور مشخص و تکمیل اطلاعات شروع میشود و نهایتا با خرید سریال ثبت نام ویژه کنکور سراسری و دانشگاه فرهنگیان ادامه پیدا میکند. تنها در صورتی ثبت نام شما تکمیل شده است که در پنل شما پی دی اف ثبت نام نمایش داده شود.

  • تغییر شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان

علاوه بر اینکه امسال قرار است کنکور ویژه فرهنگیان باشرایط متفاوتی برگزار شود، قرار بر این بود که شرایط سنی برای ثبت نام دانشگاه فرهنگیان در سال 1403 تا 40 سال باشد ولی در دفترچه ثبت نام کنکور شرایط سنی حداکثر 22 سال نوشته شده بود که در اصلاحیه تاریخ 11 آذر این سقف سنی تا 24 سال شد.

توجه داشته باشید که اگر به خاطر شرایط سنی در کنکور فرهنگیان ثبت نام نکرده اید، یا فقط در کنکور سراسری نام نویسی کرده اید، میتوانید تا چهارشنبه ثبت نام خود را برای کنکور فرهنگیان نیز ویرایش نمایید یا ثبت نام خود را برای کنکور ویژه فرهنگیان با خرید سریال مربوطه برای امسال انجام.

  • تغییر منابع کنکور هنر در اصلاحیه ثبت نام کنکور 1403

طبق این اصلاحیه منابع جدیدی برای کنکور هنر علاوه بر منابع معرفی شده، استفاده از تصاویر و آثار ذکر شده در کتاب های دیگر دهم تا دوازدهم هریک از رشته های کنکور هنر برای طراحان مجاز است. متن دقیق اعلام شده در سایت سنجش به شرط زیر است:

در طراحی سؤال برای دروس ذکر شده امکان استفاده از تصاویر سایر کتابهای رشته های هنر هنرستان های وزارت آموزش و پرورش نیز وجود دارد.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا