پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

تکمیل ظرفیت رشته های بدون کنکور از امروز

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

تکمیل ظرفیت رشته های بدون کنکور از امروز آغاز می شود. ثبت و نام و انتخاب رشته برای مرحله پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی در نوبت بهمن ماه سال ۱۴۰۰ دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی از امروز ۱۴ آذرماه آغاز می شود.

به گزارش مجله آکو و به نقل از خبرگزاری موج، براساس مصوبات بیست و هفتمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در تاریخ ۲۵ آبان ۱۴۰۰ مقرر شد برای ظرفیت‌های خالی مانده رشته‌محل‌هایی که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۰ تکمیل نشده، پذیرش براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) برای نوبت بهمن ماه صورت گیرد.

متقاضیان ثبت‌نام و انتخاب رشته می‌توانند از امروز یکشنبه ۱۴ آذر تا روز شنبه ۲۰ شنبه ۱۴۰۰ نسبت به انتخاب کدرشته های مورد علاقه اقدام کنند.

دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو با سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۰ از امروز یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ از طریق سایت سازمان سنجش قابل دسترس خواهد بود.

اخذ دیپلم نظام آموزشی جدید (۳-۳-۶) حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ یا دارا بودن مدرک پیش‌دانشگاهی و یا اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ و یا دارا بودن دیپلم نظام قدیم و یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و یا کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای برای متقاضیان الزامی بود.

دارندگان دیپلم فنی و حرفه‌ای و کاردانش نظام قدیم هنرستان که فاقد مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی بودند امکان ثبت نام در این کدرشته‌ها را نداشتند.

تیم مشاوره تحصیلی مهندس حاج کرم

در خبر تکمیل ظرفیت رشته های بدون کنکور از امروز سعی کردیم دید جامع و کاملی از این خبر را ارائه دهیم. اگر قبولی در کنکور و بهترین دانشگاه‌های کشور هدف شماست و می‌خواهید با ورود به دانشگاهی معتبر و انتخاب رشته‌ای مناسب آینده شغلی خود را به بهترین شکل بسازید، تیم مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی آکو به مدیریت مهندس حاج کرم در کنار شما خواهد بود. ما به شما کمک می‌کنیم تا در مهم‌ترین سال زندگی‌تان، بهترین خود را اجرا کنید و عالی‌ترین نتیجه را بگیرید. شما می‌توانید برای ارتباط با برترین مشاوران کشور با شماره 02633408944 ارتباط برقرار کنید. تیم مشاوره تحصیلی مهندس حاج کرم اینجا حضور دارند تا پاسخگوی سؤالات شما باشند. همچنین می‌توانید سؤالات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

سهیل حاج کرم

برنامه ریزی و مشاور تحصیلی یک هنره! من سهیل حاج کرم همیشه و همه جام میگم و گفتم: که من یک مشاور تحصیلی ام نه یک مشاور جذب!!!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا