پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

اطلاعیه آموزش و پرورش در خصوص وجه های غیر قانونی دریافت شده!

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

اطلاعیه آموزش و پرورش پس از پیگیری ها و کم نهایی صادر شده قوه قضاییه درباره پول های غیرقانونی دریافت شده از والدین در دوران تعطیلی مدارس به شرح زیر بود:

تمامی وجه های غیرقانونی دریافت شده از والدین در همه مدارس بررسی و به آنها باز گردانده خواهد شد.

معضل پول های غیر قانونی که مدارس به بهانه هزینه سرویس مدرسه و خدمات رفاهی از والدین گرفته شده بود با پگیری های مداوم قوه قضاییه حل شد و این وزارت خانه متعهد به استرداد وجوه دریافت شده به والدین شد. جت الاسلام محسنی اژه ای درباره این مسئله گفته است:

به جز موضوعات مرتبط با مضامین آموزشی و تربیتی که در محل خود قابل بررسی است، یکی از مشکلاتی که به واسطه تعطیلی متعدد مدارس در سال تحصیلی جاری رخ داد، مقوله دریافت وجوه از اولیاء دانش‌آموزان برای هزینه‌های مربوط به سرویس ایاب و ذهاب و تغذیه محصلان بوده است؛

بعضا اولیاء دانش‌آموزان گلایه دارند که با توجه به تعطیلی زیاد مدارس در این سال تحصیلی، پول دریافت‌شده از آنها برای سرویس رفت و آمد و همچنین تغذیه دانش‌آموزان، به آن‎ها مسترد نمی‌شود و حتی در مواردی مدارس برای وصول این چک‌های دریافتی از والدین دانش‌آموزان اقدام می‌کنند.

در پی صحبت های جدی و داد طلبانه رئیس قوه قضاییه، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش خود را موظف دانست درباره این موضوع توضیح دهد و راه ل پیشنهادی خود را اینگونه بیان کرد:

تمامی وجوهی که بابت کلاس ها و برنامه های فوق برنامه، تغذیه، سرویس رفت و برگشت، پشتیبانی تحصیلی و … از خانواده های دانش آموزان ستانده شده است به آنها باز گردانده میشود و یا برای سال آینده به عنوان تخفیف دانش آموزان بستانکار در نظر گرفته خواهد شد.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با سلام از زحمات کادر آموزشی تمامی مدارس کشور انصافا نباید غافل شد در کرونا قبل و بعد معلمان تمام قد جلوی دانش آموزان حاضر شدند چکار خود را بی منت انجام دادند با تعطیلی یا بی تعطیلی کرونا راجع به دریافت وجه معلم ها هیچ گونه ذینفع نیستند این مدیر مدرسه ومعاونهای مدرسه هستند که ناظم …زمان دادن کارنامه یا وقتی پدر یا مادری برای برسی وضعیت فرزند خود مراجعه می کنند کارت خوان را جلوی آنها می گذارند وبا لایه منگنه گذاشتن اوایل از آنها به زور پول به بهانه های مختلف پول می‌گیرند در واقع زور گیری متمدنانه بدون دادن رسید دستگاههای پوزی که پیش شماره حساب آنها ۴۱۵ نیست یعنی حساب دولتی متعلق به خود چهار دیواری مدرسه که آموزش پرورش قبلاً اطلاع رسانی کرده است بلکه این کارتخوانها متعلق به واحد‌های صنفی از قبیل بقالی قصابی آژانس وغیره میباشد از حجت السلام والمسلمین حاج آقا محسنی اژه ای بابت این حرکت سپاس گذارم این جانب کارگر کارخانه هستم خدانگهدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا