پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

اعتراض به کارنامه کنکور

اعتراض به کارنامه

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

سازمان سنجش برای داوطلبانی که نسبت به کارنامه کنکور خود معترض هستند امکان اعتراض را فراهم آورده است، زمان اعتراض به کارنامه کنکور پس از اعلام نتایج می باشد که سازمان سنجش یک بازه زمانی را نیز برای آن مشخص می کند. بسیاری از داوطلبان از این موضوع مطلع هستند و پیگیری های لازم را انجام می دهند و اعتراض خود را به ثبت می رسانند اما برخی دیگر از داوطلبانی که به کارنامه خود معترض هستند به این دلیل که روند ثبت اعتراض را نمی دانند از این کار منصرف می شوند. در ادامه با مرکز مشاوره تخصصی آکو همراه باشید تا با نحوه اعتراض به کارنامه کنکور آشنا شوید.

نحوه اعتراض به نتایج کنکور

اعتراض به کنکور تنها از طریق سایت sanjesh.org امکان پذیر می باشد، به این صورت که داوطلب وارد سایت سازمان سنجش شده و به سمت چپ سامانه رجوع کرده و بر روی (ورود به سیستم پاسخگویی) کلیک می کند.

اعتراض به کارنامه کنکور

پس از ورود به این قسمت اگر در سایت سازمان سنجش عضویت ندارید باید عضویت در سایت را انتخاب کرده و مراحل آن را پیش ببرید. برای عضویت در سایت اطلاعات خواسته شده را تکمیل می کنید و یک نام کاربری و رمز عبور به ایمیل شما ارسال می شود که این مساله به عنوان عضویت شما در سایت سازمان سنجش تلقی می شود.

نحوه اعتراض به نتایج کنکور

حال اگر در این سامانه عضو شدید یا عضو هستید می توانید اعتراض خود را به راحتی در سایت سازمان سنجش ثبت کنید.

به صفحه اصلی سایت مراجعه کرده و روی (ورود به سیستم) کلیک کنید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و وارد سیستم شوید.

جواب اعتراض به نتایج کنکور

پس از ورود به سیستم در سمت چپ سامانه روی (درخواست جدید) کلیلک کنید و در قسمت آزمون (کنکور سراسری و سالی که در آن هستید و در آزمون سراسری شرکت کرده اید) را انتخاب کنید. حال روی جستجو کلیک کنید صفحه تا درخواست بر روی سیستم نشان داده شود.

در قسمت نوع مشکل، مشکل مورد نظر انتخاب کرده و در قسمت پیام نوع مشکل بیان می شود، همچنین به یاد داشته باشید که حتما در این قسمت شماره داوطلبی، شماره پرونده، شماره پیگیری پرداخت را نیز حتما ذکر کنید.

جواب اعتراض به نتایج کنکور

جواب اعتراض به نتایج کنکور

پس از ثبت اعتراض به نتایج کنکور ظرف 24 تا 72 ساعت درخواست داوطلب بررسی می شود.

اینستاگرام مرکز مشاوره تخصصی آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا