پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

اعلام نتایج نهمین دوره آزمون استخدامی

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

نهمین دوره آزمون استخدامی آموزش و پرورش در 15 و 16 اردیبهشت ماه 1401 برگزار شد، سازمان سنجش در ابتدا اعلام داشت که جواب اولیه آزمون استخدامی در 20 خرداد ماه منتشر می شود، اما پس از گذشت 12 روز هنوز جواب اولیه این آزمون بر روی سایت سنجش قرار نگرفته است، در ادامه با مرکز مشاوره تخصصی آکو همراه باشید تا در جریان روند اعلام نتایج نهمین آزمون استخدامی قرار گیرید.

در آزمون استخدامی سال 1401 پانصد هزار نفر شرکت کرده اند، کمبود نیرو نیز در وزاتخانه آموزش و پرورش بسیار بالاست اما از این پانصد هزار نفر تنها 34 هزار نفر جذب خواهند شد، حال بر روی این که چه تعداد نیرو در این وزارت خانه پذیرش شود بین سازمان اداری و استخدامی و وزارت آموزش و پرورش اختلاف نظر وجود دارد و یکی از دلایل عدم انتشار کارنامه های اولیه این مساله می باشد.

اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

بر اساس گفته مشاور رئیس سازمان سنجش کارنامه داوطلبان آزمون استخدامی از اوایل خرداد ماه آماده می باشد اما به دلایلی تغییراتی که در روند امتیاز دهی به داوطلبان نتایج نهمین دوره آزمون استخدامی به تاخیر افتاده است.

اعلام شده است که به محض آماده شدن کارنامه های اولیه و امتیاز دهی برحسب تغییرات جدید دفترچه و ارسال آن ها به سازمان سنجش کشور نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سریع ترین زمان ممکن بر روی سایت سنجش منتشر خواهد شد و داوطلبان می توانند کارنامه اولیه خود را مشاهده نمایند و پذیرفته شدگان آزمون استخدامی برا مصاحبه اقدام نمایند.

اعلام نتایج آزمون استخدامی

بر اساس قانون حمایت از جوانی در دفترچه نهمین دوره آزمون استخدامی درج شده بود که به ازای تاهل جوانان 2 درصد و به ازای هر فرزند 2 درصد دیگر به نمره مکتسبه آزمون کتبی داوطلبان اضافه خواهد شد، حداکثر امتیاز 10 درصد نمره مکتسبه خواهد بود، بنابراین اگر داوطلبی متاهل باشد 2 درصد و اگر فرزندی داشته باشد به ازای هر یک فرزند (اگر نرخ باروری در شهرستان مورد نظر بالای دو و نیم درصد) نباشد 2 درصد دیگر به نمره کتبی فرد اضافه خواهد شد.

اینستاگرام مرکز مشاوره تخصصی آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا