پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

اعلام نتایج آزمون کاردانی دانشگاه فنی حرفه ای

نتایج آزمون کاردانی دانشگاه فنی حرفه ای اعلام شد.

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

به گفته دکتر عبدالرسول پور عباس نتایج نهایی آزمون کاردانی دانشگاه فنی حرفه ای سال 1401 اعلام شد، در این آزمون حدود 103 هزار داوطلب شرکت نموده اند، از این تعداد حدود 62 هزار نفر در رشته های با ازمون و 40 هزار نفر در رشته های بدون آزمون ثبت نام نموده اند، در ادامه این خبر با مرکز مشاوره آکو همراه باشید تا از زمان اعلام نتایج آزمون کاردانی دانشگاه فنی حرفه ای مطلع شوید.

اعلام نتایج آزمون کاردانی دانشگاه فنی حرفه ای

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پی این خبر گفت : در آزمون کاردانی ویژه دانشگاه های فنی و حرفه ای حدود 78 هزار نفر پذیرفته شده اند، که در بین این 78 هزار نفر تعداد 43 هزار نفر در رشته های با آزمون و 35 هزار نفر در رشته های بدون آزمون پذیرفته شده اند.

داوطلبانی که در این رشته ها پذیرش شده اند باید از تاریخ 6 / 7 / 1401 به سایت دانشگاه فنی حرفه ای و یا موسسه آموزش عالی پذیرفته شده در آن مراجعه نمایند و از زمان ثبت نام خود در دانشگاه اطلاع یابند، داوطلبان در زمان ثبت نام تمامی مدارک مورد نیاز را که از سوی دانشگاه مورد نظر اعلام می شود به همراه داشته باشند تا بتوانند ثبت نام خود را به صورت کامل و دقیق انجام دهند.

کارنامه علمی این داوطلبان نیز در زمان انتشار کارنامه در سایت سازمان سنجشو آموزش کشور قرار گرفته شد.

اینستاگرام مرکز انتخاب رشته اکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا