پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری

اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری 1401

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
5/5 - (1 امتیاز)

به گفته معاون امور آزمون های سازمان سنجش زمان اعلام نتایج نهایی ازمون سراسری سال 1401 هنور به طور قطع مشخص نیست، اما به گفته برخی خبرگزاری ها ممکن است این نتایج 27 یا 28 شهریور ماه منتشر شود، در ادامه این خبر با مرکز مشاوره آکو همراه باشید.

سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام داشت تا آخر شهریور نتایج نهایی آزمون سراسری اعلام خواهد شد، مرکز مشاوره آکو خبر از اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری می دهد.

آزمون سراسری سال 1401 از روز 8 تیر ماه شروع شد و تا 11 تیر ادامه داشت، حدود یک میلیون و چهارصد هزار داوطلب در این آزمون شرکت نموده اند و انتخاب رشته ازمون سراسری از 17 مرداد آغاز شد و تا 22 مرداد ادامه داشت.

انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز ار 18 مرداد شروع شد.

داوطلبان آزمون سراسری سال 1401 تا یکی دو روز آینده منتظر اعلام نتایج آزمون سراسری باشند، اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز تقریبا همزمان با انتخاب رشته دانشگاه سراسری اعلام خواهد شد، همچنین کارنامه سبز داوطلبان نیز در هفته اول مهر ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

کارنامه سبز کارنامه ای می باشد که داوطلب از وضعیت خود در رابطه با کد رشته محل های انتخابی در فرم انتخاب رشته خود باخبر می شود، این کارنامه به داوطلب فرصت می دهد تا در صورت تمایل و اجازه دانشگاه به تغییر رشته و دانشگاه بپردازد. (شرایط تغییر رشته یا دانشگاه با کارنامه سبز شرایط خاصی می باشد و به راحتی امکان پذیر نیست)

اینستاگرام مرکز انتخاب رشته آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا