پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

زمان اعلام نتایج هدایت تحصیلی سال نهم

اعلام نتایج هدایت تحصیلی

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

هدایت تحصیلی برای دانش آموزان سال نهم به منظور انتخاب رشته تحصیلی با توجه به استعداد و علاقمندی دانش آموزان انجام می گیرد، این آزمون همان طور که قبلا خواندید در سایت همگام به صورت مجازی برگزار شده و دانش آموزان در این سایت ثبت نام کرده و در این آزمون ها شرکت می کنند تا بتوانند با توجه به شرایط خود انتخاب رشته درستی داشته باشند، در ادامه با مرکز مشاوره تخصصی آکو همراه باشید تا از زمان اعلام نتایج هدایت تحصیلی سال نهم دانش آموزان اطلاع یابید.

زمان اعلام نتایج هدایت تحصیلی نهم سال 1401

دانش آموزان برای شرکت در آزمون هدایت تحصیلی وارد سایت همگام شده و پس از ورود به این سایت در آزمون هدایت تحصیلی و آزمون های مشاوره ای این سایت شرکت کرده و آن را در سایت ثبت می کنند، پس از شرکت در این آزمون ها و پس از پایان امتحانات نوبت دوم و بررسی نمرات دانش آموز نتایج آزمون هدایت تحصیلی نهم آماده برای ارائه به دانش آموز هستند.

اعلام نتایج هدایت تحصیلی

در سال های گذشته زمان اعلام نتایج هدایت تحصیلی نهم دانش آموزان پس از پایان امتحانات نهایی خرداد ماه و ثبت و مقایسه نمرات در اختیار دانش آموزان قرار می گرفت. در سال 1401 نیز زمان اعلام نتایج آزمون سال نهم دانش آموزان از سوی آموزش و پرورش اعلام می شود و دانش آموزان برای نتیجه گیری هدایت تحصیلی باید منتظر آموزش و پرورش باشند.

نحوه دریافت نتایج از سایت همگام هدایت تحصیلی نهم

با شیوع کرونا مراجعه حضوری دانش آموزان به مدارس برای دریافت نتایج هدایت تحصیلی به دریافت نتایج به صورت مجازی تغییر کرد، برای دریافت نتایج هدایت تحصیلی ابتدا باید وارد سایت همگام شوند و رمز عبور و کد ملی خود را وارد کنند و وارد صفحه شخصی خود شوند.

دانش آموزان در مرحله بعد باید وارد قسمت هدایت تحصیلی شوند و بر روی نتایج فردی دانش آموزان کلیک کنید، فرم های مختص هدایت تحصیلی فرم های 6 و 7 می باشد که دانش آموزان با کلیک بر روی این فرم ها می توانند نتایج هدایت تحصیلی خود را دانلود کرده و مشاهده کنند.

اینستاگرام مرکز مشاوره تخصصی آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا