پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

بازگشایی مدارس در مهرماه

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

وزارت آموزش‌وپرورش: بازگشایی مدارس در مهرماه منوط به واکسیناسیون معلمان است.

بازگشایی مدارس در مهرماه

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش‌وپرورش

بازگشایی مدارس و برگزاری کلاس ها در مهرماه منوط به واکسیناسیون تمام معلمان است.

به گزارش مجله خبری آکو به نقل از ایرنا

قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش‌وپرورش اظهار داشت:

در صورت بازگشایی مدارس در مهرماه، میزان آسیب‌ها به حداقل خواهد رسید. پیش‌بینی می‌شود برای مهر جاری اگر ستاد ملی کرونا اجازه دهد، کلاس‌ها به‌صورت حضوری برگزار شود.

وی بیان کرد پیشنهاد واکسینه کردن معلمان تا قبل از مرداد را ارائه داده است. وی افزود: تمام توان و تلاش ما بر این است که همه معلمان تا پایان مرداد امسال واکسینه شوند. در صورت این مهم کلاس‌ها اول مهر به‌صورت حضوری برگزار شده و دانش‌آموزان همانند گذشته به درس و تحصیل خود می پردازند.

 بر اساس مصوبه شورای معاونین وزارتخانه، مقرر شد که معاونین وزیر در بازدید از حوزه‌های آزمونی در استان‌ها، آخرین وضعیت امتحانات حضوری و نحوه برگزاری امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم را رصد کنند.

وی عملکرد حوزه‌های آزمونی استان کردستان در برگزاری امتحانات حضوری دانش‌آموزان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد. وی افزود: مسئولان آموزش‌وپرورش استان، حداکثر تلاش خود را انجام داده‌اند، پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود و برنامه‌ریزی‌های خوبی در این راستا انجام شده است.

احمدی لاشکی حضور حداکثری دانش‌آموزان سر جلسه امتحان را قابل‌تقدیر دانست. این حضور حداکثری بیانگر این است که آموزش‌وپرورش توانسته اعتماد جامعه و خانواده‌ها را جلب کند. و در آخر تأکید کرد بازگشایی مدارس در مهرماه منوط به واکسیناسیون تمام معلمان است.

مجتبی سادات رسول

کتاب های زیادی خوانده ایم، افراد بسیاری دیده ایم و با بزرگان بسیاری هم کلام شده ایم. راه درست را نشانتان خواهیم داد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا