پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

فروش سوالات کنکور 1401

پولشویی به بهانه فروش سوالات کنکور

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

محرمانه نگه داشتن سوالات کنکور یکی  از پر اهمیت ترین مسائل می باشد که تلاش بسیاری نیز برای آن صورت می گیرد، در سال 1401 اما، فروش سوالات کنکور بحث داغی را در این روزها به راه انداخته است، در ادامه با مرکز مشاوره تخصصی آکو همراه باشید تا در جریان خرید و فروش سوالات کنکور 1401 قرار گیرید.

سردار عزیزی در رابطه با دستگیری افرادی که به فروش سوالات کنکور دست زده اند فرمود : فردی در استان تهران با مدارک جعلی در فضای مجازی دست به فروش سوالات کنکور زده بود که با پیگیری پلیس فتا دستگیر شد.

فروش سوالات کنکور 1401

اعضای این باند 3 نفر بودند که اقدام به پولشویی از افرادی که به دنبال تقلب در کنکور بودند می کردند، در ابتدا فردی 17 ساله که در ترمینال تهران قصد فرار داشت دستگیر شد و به دنبال آن 2 نفر دیگر نیز دستگیر شدند.

این افراد اقدام به پولشویی می کردند و در ابتدا اعتماد افراد را جلب می نمودند و پس از آن به بهانه فروش سوالات مبلغ چهل میلیون تومان از فرد دریافت می کردند، تا به امروز 30 شکایت علیه این افراد به ثبت رسیده است و حتما افراد بیشتری به دام این باند افتاده اند که با پیگیری های لازم شناسایی خواهند شد.

پلیس فتا اعلام داشته است که به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به افراد جامعه می باشد و در هر شرایطی اگر افراد مورد مشکوکی در این زمینه مشاهده نمودند حتما با پلیس فتا در میان بگذرانند تا پیگیری های لازم در این زمینه صورت گیرد.

اینستاگرام مرکز مشاوره تخصصی آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا