پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

اساتید ماززندگی نامه بزرگان کنکور

معرفی استاد مژده طالب مدرس جامعه شناسی کنکور

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
4.5/5 - (11 امتیاز)

جامعه شناسی و روانشناسی از درس های مهم رشته انسانی هستند که بعد از تغییرات کنکور مشخص شده است که قرار است به ترتیب ضریب 5 و 2 در کنکور 1403 داشته باشند. پس اگر میخوای رتبه خوبی تو کنکور داشته باشی بهتره که درصد بالایی از جامعه شناسی کنکور انسانی کسب کنی و اگر هدفت رشته روانشناسی در دانشگاه هست پس باید در درس روانشناسی هم خودت رو قوی کنی.

اگه توی این درس ضعیفی، یکی از راه هایی که برای آموزش بهتر و موثر تر جامعه شناسی میتونی انتخاب کنی، شرکت در کلاس های استاد مژده طالب مدرس جامعه شناسی و روانشناسی کنکور است.

البته که استفاده از کتاب های کمک درسی و خود کتاب درسی برای یاد گیری جامعه شناسی ارجحیت دارد بر شرکت در کلاس های کنکور جامعه شناسی است اما اگر فکر میکنید با این درس ارتباط نمیگیرید و لازم است کسی توضیح دهد، کلاس های جامعه شناسی استاد طالب گزینه مناسبی برای شماست.

به عنوان مشاور تخصصی رشته انسانی به شما میگوییم که تا حد ممکن وقت خود را برای کلاس های آموزشی هدر ندهید! مگر اینکه فارغ التحصیل باشید و به کلاس های معلم های مدرسه دسترسی نداشته باشید و مجبور باشید از مدرسین خارجی استفاده کنید.

استاد طالب یکی از تاثیرگذارترین استادان کنکور است که به صورت تخصصی به تدریس جامعه شناسی و روانشناسی کنکور در مجموعه های حضوری و آنلاین میپردازد. وی با تمامی سختی هایی که مسیر تدریس کنکوری بعنوان یک خانم داره و البته اذیت های مافیای کنکور برای حذف تیم های رقیب، باقدرت به کارش ادامه میده .

کلاس های استاد طالب روانشناسی و جامعه شناسی را پوشش میدهد ولی اگر بخواهیم به صورت تخصصی درباره تدریس وی صحبت کنیم، ایشان در دانشگاه جامعه شناسی خوانده اند!

کلاس های استاد مژده طالب را میتوان تاحدی با کلاس های استاد تیموریان رقیب و در برخی نقاط همراه دانست. مثلا هردو بزرگوار در مجموعه ماز فعالیت پررنگی دارند ولی یکی در زمینه تدریس جامعه شناسی کار میکند و کلاس های رواشناسی استاد طالب را در این مجموعه میبینیم.

در ادامه درباره تدریس استاد طالب جامعه شناسی و شرایط ثبت نام کلاس های وی توضیحات بیشتری را در اختیار شما قرار میدهیم و امیدواریم که مثل همیشه،تیم مشاور کنکور آکو، برای انتخاب صحیح به شما کمک کرده باشد.

استاد مژده طالب را بیشتر بشناسیم

همانطور که گفتیم رشته تحصیلی استاد مژده طالب جامعه شناسی بوده و سابقه 13 سال تدریس در بهترین اموزشگاه ها و مدارس تهران در رشته انسانی برای دروس جامعه شناسی و روانشناسی رادارند. همچنین ایشون مدت طولانی هست که به عنوان طراح سوالات روانشناسی و جامعه شناسی آزمون های قلمچی هم بوده اند. به تازگی فعالیت استاد مژده طالب در انتشارات گاج و مدرسان شریف برای تالیف کتاب های تخصصی رشته انسانی را نیز شاهد هستیم.

از افتخارات دیگر استاد مژده طالب میتوان طراح آزمون های استعدادهای درخشان وطراح آزمون های مدارس برتر بودن را نیز نام برد. اما نکته ای که خیلی نظر ها را به تدریس روانشناسی این استاد جلب میکند، تالیف کتاب روانشناسی پایه یازدهم مدرسان شریف و کتاب پرفروش مشاوره ای، انگیزشی ، روانشناسی ” فرار از زندان ” هست.

کتاب روانشناسی مژده طالب

اگر بخواهیم شخصیت مژده طالب را بیشتر بشناسیم باید بگوییم که استاد طالب ماز در روز سیزدهم بهمن ماه (سال رو نمیدونیم) در محله “کن” به دنیا اومدن و ظاهرا آن سال برف سنگینی هم در تهران میباریده! نکته جالب اینکه استاد طالب قبل از اینکه به صورت تخصصی وارد رشته جامعه شناسی بشن رشته تجربی در دبیرستان میخونده و دانش آموز متوسطی هم بوده! خود مژده طالب در این باره داستان جالبی میگوید که در ادامه برایتان آورده ایم.

داستان روی آوردن استاد طالب جامعه شناسی به این رشته!

آنطور که در صفحه اینستاگرام استاد طالب، داستان انسانی شدن مژده طالب ا خوانده ایم، پدر و مادر استاد همیشه آرزو داشتن که دخترشون دکتر بشه و باتوجه به همین موضوع زمانیکه میخواستن انتخاب رشته انجام بدن، رشته تجربی رو به خاطر پدر و مادرشون انتخاب کردن!(اون زمان نظام ترمی واحدی بوده و بچه ها در زمان ورود به سال دوم دبیرستان باید انتخاب رشته دبیرستان را صرفا براساس دلخواه خودشان(و بدون هدایت تحصیلی) انجام میدادن.)

اما باگذشت زمان و افت شدید تحصیلی که داشتن، خود استاد مژده طالب که اون زمان البته دانش آموزی بیش نبودند متوجه شدند که اصلا برای این رشته مناسب نیستن چون اصلاً شیمی و فیزیک متوجه نمیشدن امادرهمین حین عاشق فلسفه و روزنامه‌نگاری و سیاست بودن. همین شرایط نامناسب بود که او را برای تغییر رشته از تجربی به انسانی مطمئن کرد!! او میگوید:

وقتی با پدر و مادرم راجب این موضوع صحبت کردم با مخالفت روبرو شدم چون پدر و مادرم فکر میکردن این کار اشتباهه ولی برای من نمیتوانی معنی نداشت و تنهایی رفتم مدرسه و تغییر رشته دادم و بعدش احساس آزادی داشتم!

جالب اینه که سال بعدش شاگرد اول کلاس شدند و دلیلش هم علاقه زیادی بود که به این رشته داشتن. استادطالب تو دانشگاه آزاد درس خوندن و بعد مشغول تدریس شدند. طبیعتا شروع تدریس از کلاس ها خصوصی و ممجموعه های بی نام و نشان بوده و الان استاد طالب ماز را در اینجا میبینید!

استاد طالب اینطور نیست که بخواهد با دروغ و بالا بردن سطح تحصیلات یا نام الکی دانشگاه دانش آموزان را به کلاس هایش جذب کند اما اگر یک جلسه کلاس روانشناسی استاد طالب را شرکت کنید قطعا متوجه کیفیت تدریس خواهید شد!

من میتوانم در روانشناسی استاد طالب خیلی موثر است!

از نظر خود استاد مژده طالب یکی از دلایلی که سرعت پیشرفتشون نسبت به بقیه اساتید و اطرافیانشون بیشتر بوده،علاقه زیادیه که به این رشته دارن. ولی یک نکته هم در زندگی ایشون خیلی تاثیر گذار بوده و اون هم انگیزه و اراده ای است که استاد طالب در شخصیتشون دارن!

واقعا انگیزه عضو جدا نشدنی این استاد روانشناسی و جامعه شناسی کنکور است. چونکه فکر میکنن هیچ کاری نیست که ایشون از پسش برنیاد و واقعا هم این جمله کاملا ایشون رو تعریف میکنه. در صفحه اصلی وبسایت رسمی استاد مژده طالب این جمله نوشته شده است:

سایت تدریس استاد مژده طالب روانشناسی و جامعه شناسی

استادطالب درباره این انگیزه جدا نشدنی گفتن که: درسته همیشه چیزهایی را که دوست دارید به راحتی به دست نمی‎‌آورید. اما همیشه سعی کنید در زندگی تان به دنبال ان ها باشید نه آنچیزی که زندگی به شما تحمیل می‌کند! اما بهتره دیگه از شخصیت ایشون بگذریم به بررسی کلاس های روانشناسی و جامعه شناسی استاد طالب از نظر دانش آموزان بپردازیم!

بررسی کلاس های استاد طالب روانشناسی و جامعه شناسی

همانطور که گفته شد استاد طالب روانشناسی و جامعه شناسی و اقتصاد تدریس میکنند. فعالیت تخصصی این استاد در مجموعه های حضوری و مدارس برتر و تیزهوشان تهران است اما میبینیم که استاد طالب ماز را نیز به دست گرفته است و در کلاس های روانشناسی ماز مژده طالب را مشاهده میکنیم. البته جالب است بدانید استاد طالب در کلاس های اقتصاد و روانشناسی به همان اندازه موفق بوده است که در جامعه شناسی!

روش های تدریس دروس روانشناسی و جامعه شناسی را بالاتر در ویدئو میتوانید مشاهده کنید.

استاد مژده‌طالب از اون دسته استادان فعالی هستند که ویدیوهای اموزشی زیادی از ایشون تو گوگل موجوده و خبر خوب اینکه میتونید روش تدریس ایشون رو در ویدئو های متعددی ببینید و حتی اگر از کلاس های دیگری برای کنکور استفاده میکنید و توی کلاس ها متوجه موضوعی نشدید یاشب امتحان خواستید چیزیو مرورکنید، میتونید ازویدیوهای ایشون استفاده کنیدچون انقدر ساده یک موضوع روبراتون توضیح میدن که خیلی راحت اونو متوجه میشین.

بررسی خط به خط کتاب درسی از نکات مثبتی است که در کلاس های استاد مژده طالب است! همانطور که میدانید در رشته انسانی کتاب درسی از هر کتاب کمک آموزشی و جزوه ای مهم تر است! پس شاید بتوان بررسی خط به خط کتاب درسی را در کلاس های کنکور بهتر از ارائه جزوه های اختصاصی و هزینه اضافی آنها دانست.

حل کردن تست های کنکور های سال گذشته و سوالات سخت آزمون های آزمایشی به تعداد زیاد در کلاس های استاد طالب ماز دیده میشود که نکته مثبت بعدی است! این استاد در دوران جمع بندی و امتحانات بچه ها رویه را تغییر میدهد و سعی میکند نمونه سوالات نهایی را هم به همان اندازه حل کند.

کلاس های استاد طالب ماز برای چه دانش آموزانی خوب است؟

به طور کلی کلاس های روانشناسی استاد طالب برای سطح دانش آموزان متوسط تا قوی خوب است چون هم خط به خط کتاب را میخواند و توضیح میدهد که دانش آموزان ضعیف به آن نیاز دارند و همچنین تست های کنکور را باتوجه به مبحث حل میکند و مثل خیلی از اساتید به نام این رشته، تست های کنکور را نمیپیچاند!

اگر خیلی ضعیف هستید، کلاس های مژده طالب میتواند تا 20 درصد دتست های کنکور را برای شما تضمین کند. اما از آنجایی که واقعا سوالات روانشناسی و جامعه شناسی کنکور گاها خیلی طولانی میشوند، برای بچه های قوی تر که تست های ساده را میزنند و میرسند به زمان گیر ها، میزان پیشرفت در تعداد تست های درست بستگی به میزان توانایی در تندخوانی سوالات دارد که باید توسط مشاور کنکور انسانی آموزش داده شود.

معرفی استاد طالب ماز

اگر بخواهیم یک نکته منفی درباره کلاس های استاد طالب ماز بگوییم عدم توجه به سوالات تشریحی در طول سال است که البته نمیتوان آنرا به عنوان نکته منفی در نظر گرفت، به هرحال شما کلاس کنکور شرکت کرده اید نه کلاس شب امتحان که!

اما خبر خوب اینکه با ثبت نام پکیح های الماس ماز میتوانید علاوه بر کلاس های کنکوری اساتید، همایش های شب امتحانی و کلاس های تشریحی را هم روی پکیجتان برای ترمیم معدل یا موفقیت در امتحانات نهایی داشته باشید.

نکته جالب اینکه بجز ثبت نام در کلاس های استاد طالب ماز میتوانید برای بهره مندی از تدریس روانشناسی، جامعه شناسی و اقتصاد طالب از پکیج های آنلاین مبحثی موجود در سایت وی خریداری کنید. در سال گذشته واقعا از پکیج های آنلاین این استاد بازخورد خوب و رضایتمندی دانش آموزان را داشتیم.

ثبت نام دوره ها و کلاس های استاد طالب

برای ثبت نام کلاس های استاد طالب ماز میتوانید از طریق نمایندگی های رسمی این مجموعه اقدام کنید چون ثبت نام در سایت ماز برای طرح های الماس بسته شده است و شاهد اخطار تکمیل ظرفیت برای این دوره ها هستیم. برای ثبت نام با شماره 02633408944 تماس بگیرید!

برای ثبت نام پکیج های تک درس استاد طالب هم میتوانید از طریق وبسایت رسمی ایشون اقدام به بررسی شرایط خرید ویدئو ها کنید.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا