پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

زندگی نامه بزرگان کنکورکنکور سراسریمشاور من

بیوگرافی میثم فلاح

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
3.5/5 - (13 امتیاز)

میثم فلاح از جمله بهترین استاد و مدرس های درس عربی برای کنکور در سراسر کشور است. با وجود این که چهره و روش تدریس این استاد بزرگوار بر هیچ یک از شما پوشیده نیست. در این متن قصد داریم به طور خلاصه نگاهی به زندگی، روش تدریس و نظرات دانش‌آموزان در خصوص ایشان بپردازیم. به طور خلاصه در ادامه بیوگرافی میثم فلاح این دبیر برتر عربی کنکور کشور را برایتان شرح میدهیم. با مرکز مشاوره تخصصی کنکور آکو همراه باش.

نگاهی به بیوگرافی میثم فلاح مدرس عربی کنکور

استاد فلاح را شاید بیشتر به واسطه تدریس ایشان در شبکه آموزش بشناسید. استاد میثم فلاح بزرگوار به دور از حاشیه با تمرکز بر تدریس در این سال‌ها به چنین شهرتی رسیده است و به بهترین دبیر عربی کنکور تبدیل شده اند . از این رو اطلاعاتی در خصوص زندگی فردی استاد فلاح وجود ندارد اما میتوانیم درباره زندگی حرفه ای استاد فلاح و سوابق تدریس وی اطلاعات بیشتری را در ادامه در اختیار شما قرار دهیم.

میثم فلاح دبیر عربی و از جمله بهترین استاد های عربی کنکور ایران
میثم فلاح از جمله بهترین اساتید عربی کنکور

نحوه تدریس میثم فلاح مدرس برتر عربی کنکور ایران

عربی از جمله مهم‌ترین دروس در تمامی رشته‌ها محسوب می‌شود. با توجه به قواعد پیچیده عربی کمتر کسی می‌تواند در کنکور به درصد بالایی برسد. به همین جهت داوطلبی که بتواند درصد مطلوبی از عربی داشته باشد از سایر رقبایش پیشی خواهد گرفت. در این مسیر بهره مندی از بهترین استاد های عربی کنکور از جمله آقای میثم فلاح ، برای داشتن درصد خوب عربی خالی از لطف نخواهد بود.

تدریس استاد فلاح به گونه‌ای است که به راحتی با حالت‌های مختلف زمانی عربی آشنا خواهید شد. میثم فلاح تمامی جزئیات و استثناهای قواعد عربی را با زبانی شیوا تدریس می‌کند. علاوه بر این بسیاری از نکات کنکوری را با بررسی نمونه سؤالات عربی سال‌های پیش بیان کرده. با توجه به این که سابقه تدریس گویا نحوه آموزش این مدرس برتر عربی است در ادامه نگاهی به سابقه تدریس استاد میثم فلاح خواهیم انداخت.

سابقه تدریس آقای میثم فلاح دبیر عربی کنکور

استاد میثم فلاح به عنوان بهترین دبیر عربی کنکور در آموزشگاه‌های معتبری از قبیل راه اندیشه تهران، ماهان تهران، پرستو تهران، بهارستان کرج، همگامان شهریار و اندیشه اهواز تدریس می‌کند. ایشان مدرس مدارس ماهور، دانش سفید و سعادت نیز هستند. در صورتی که در یکی از شهرهای نام‌برده ساکن نیستید، اما میخواهید استاد میثم فلاح مدرس عربی کنکور شما باشند اصلاً نگران نباشید.

لوح‌های آموزش رایان و آفبا استاد فلاح در اختیار تمامی دانش‌آموزان در سراسر کشور به راحتی قرار خواهد گرفت. برای آموزش نکات مختلف عربی تنها کافی است که از سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر نسخه اورجینال ویدئوهای آموزشی عربی استاد فلاح را تهیه کنید.

ویدئوهای استاد فلاح به آموزش عربی جامع و عربی سالیانه خلاصه می‌شود. همچنین استاد فلاح در شبکه شما و آموزش تدریس دارند. در ادامه به طور خلاصه به توضیح درباره ویدئوهای آموزشی استاد فلاح خواهیم پرداخت.

بیوگرافی میثم فلاح دبیر برتر عربی کنکور ایران
استاد میثم فلاح به صورت آفلاین و آنلاین درس عربی را آموزش می‌دهند.

ویژگی‌های ویدئوی آموزش عربی جامع میثم فلاح

این ویدئو های آموزشی شامل 26 حلقه آموزشی است. در مدت 31 ساعت آموزش به تحلیل تست کنکور، فعل مضارع، فعل ثلاثی (مزید و مجرد)، فعل صحیح و معتل، فعال معرب و مبنی، موصلات، اقسام من و ما و … پرداخته است. این پکیج برای دانش آموزان کنکوری مناسب است و تقریبا همه نکات آموزشی مورد نیاز درس عربی توسط مدرس برتر میثم فلاح آموزش داده شده است.

ویژگی‌های ویدئوهای آموزش عربی سالیانه استاد فلاح

این ویدئوها برای عربی سه رشته ریاضی فیزیک، تجربی و انسانی در هر پایه در نظر گرفته شده است. در حقیقت این ویدئوها برای کسانی که به فکر تقویت عربی برای امتحانات هستند، مفید خواهد بود. و میتوان گفت مدرس این ویدئو ها یعنی آقای میثم فلاح تمامی آنچه نیاز بوده را در این ویدئو ها ارائه داده است.

فراموش نکنید که حتی اگر در کلاس های عربی بهترین استاد عربی کنکور به صورت آنلاین شرکت کنید بازهم میزان یادگیری شما نصف کلاس های حضوری خواهد بود. مزایا و معایب کلاس های آنلاین

کتاب های استاد میثم فلاح

استاد میثم فلاح به عنوان بهترین مدرس عربی کنکور کشور تألیفاتی نیز در زمینه زبان عربی دارند که به شرح زیر است:

  •  لغت عربی راه اندیشه
  • چله نشینی با متن عربی راه اندیشه
  • لغت عربی انسانی راه اندیشه
  • پازل عربی راه اندیشه
  • جعبه سیاه عربی کنکور گاج (نظام قدیم)

نظر دانش‌آموزان درباره تدریس عربی میثم فلاح

مهم‌ترین عاملی که روش تدریس یک استاد را نشان می‌دهد، نظرات دانش‌آموزان است. قبل از توضیح در خصوص نظرات دانش‌آموزان باید متذکر شویم که عربی نظام جدید بیشتر بر مبنای لغات و کلمه است. در واقع سؤالات کنکور در سال‌های اخیر بر معنی لغات تمرکز دارد. از این رو علاوه بر آموزش بهترین استاد های عربی کنکور، دانش آموز باید لغات آخر کتاب را با دقت بخواند و از آن‌ها غافل نشود.

همچنین برای موفقیت در تست‌های درک مطلب کنکور هر شب یک یا دو تا درک مطلب بخوانید و تست‌هایش را حل کنید. موفقیت در گرو استمرار است. پس سعی کنید در طول یک سال قبل از کنکور همیشه آهسته، ولی پیوسته قدم بردارید.

بیشتر بخوانید: آنالیز سوالات عربی کنکور 1400

و اما نظر دانش‌آموزان در خصوص تدریس استاد میثم فلاح چیست؟ دانش‌آموزانی که به صورت حضوری در یکی از آموزشگاه‌های گفته شده، از تدریس استاد بهره می‌برند، رضایت کافی از ایشان دارند. البته نظرات مختلف است و این رضایت از اکثر دانش‌آموزان به دست آمده، اما چنین رضایت در دانش‌آموزانی که ویدئوها را دنبال می‌کنند بسیار دیده نمی‌شود که با توجه به آفلاین بودن تدریس تا حدی طبیعی به نظر می‌رسد.

کلاس های آنلاین مدرس عربی کنکور میثم فلاح

دانش‌آموزان میثم فلاح مدرس عربی کنکور، معتقد هستند که ویدئوهای آموزش تستی با تشریحی تفاوت چندانی ندارد. همچنین سختی سؤالات کنکور 1400 را در تدریس خود در نظر نمی‌گیرند و تدریس ایشان بیشتر بر پایه سؤالات از پیش تعیین شده است. بنابراین اگر امکان حضور در کلاس های حضوری میثم فلاح را ندارید بهتر است از دبیر های عربی کنکور دیگر بهره بگیرید و یا با انتخاب منابع عربی کنکور صحیح ، خود را از کلاس های کنکور عربی بی نیاز کنید.

کلاس های آنلاین استاد میثم فلاح بهترین استاد عربی کنکور در رشته‌های نظری
درباره کلاس های آنلاین استاد میثم فلاح بهترین مدرس عربی کنکور در رشته‌های نظری

مقایسه دو دبیر برتر عربی کنکور فلاخ و واعظی

اول از هر چیزی لازم به توضیح است که مهم‌تر از استاد و مدرسی که انتخاب میکنید،  خود شما هستید. اگر تست‌زنی کافی و مطالعه مستمر نداشته باشید با شرکت در کلاس های بهترین استاد های عربی کنکور نیز به نتیجه مطلوبی نخواهید رسید. با این حال قصد داریم در ادامه به مقایسه دو تن از بهترین مدرس های عربی کنکور استاد فلاح و واعظی بپردازیم.

با توجه به بیوگرافی حرفه ای موجود از میثم فلاح و استاد واعظی ، هر دو این عزیزان از جمله بهترین و برترین استاد های عربی کنکور هستند. نحوه تدریس استاد واعظی کمی صمیمی‌تر است. از این جهت دانش‌آموزان بیشتری را به خود جذب می‌کند، ولی تدریس استاد فلاح به صورت کلیشه‌ای معلم‌های مدرسه است. که البته با توجه به بیوگرافی بدون حاشیه میثم فلاح قابل توجیه است.

دانش‌آموزان موفق و راضی از تدریس هر دو استاد یافت می‌شوند. از این جهت به شما پیشنهاد می‌کنیم که تنها چند جلسه از تدریس هر یک از اساتید را ببینید. پس از این که متوجه شدید با کدام یک از اساتید بهتر ارتباط می‌گیرید، ویدئوهای کامل تدریس او را تهیه کنید.

مرکز مشاوره کنکور آکو درباره انتخاب مدرس برتر عربی کنکور

عربی درس مهمی در کنکور رشته‌های نظری، فنی و هنر است که در هر یک از رشته‌های گفته شده ضریب متفاوتی دارد. عربی از جمله درس‌هایی به شمار می‌آید که در قدم اول به استاد ماهر برای تدریس نیاز دارد، اما قدم‌های بعدی به نوع و میزان ساعت مطالعه و استمرار شما بستگی دارد. یکی از بهترین استاد ها و مدرس های درس عربی کنکور و پایه برای همه رشته‌ها استاد میثم فلاح هستند که در متن بالا به طور کامل به بیوگرافی ، نحوه تدریس، نقاط قوت و ضعف تدریس و … ایشان پرداختیم. امیدواریم مطالب فوق مورد استفاده شما قرار گرفته باشد.

فراموش نکنید که موفقیت در کسب بهترین درصد عربی در کنکور به انتخاب استاد میثم فلاح یا هر مدرس دیگری به عنوان دبیر عربی بستگی ندارد . بلکه داشتن درصد عربی خوب در کنکور در گرو برنامه ریزی شما برای مطالعه دقیق و تست زنی مداوم در این درس میباشد. پس شما پیش از انتخاب بهترین استاد های کنکور نیاز به انتخاب بهترین مشاوره برای کنکور خود دارید.

مشاوه تحصیلی آکو بهترین مشاوره تخصصی کنکور در کرج

مجتبی سادات رسول

کتاب های زیادی خوانده ایم، افراد بسیاری دیده ایم و با بزرگان بسیاری هم کلام شده ایم. راه درست را نشانتان خواهیم داد

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. درود سال ۹۵ دانش آموز کنکوری استاد فلاح بودم. بسیار عالی هستند. تونستم رشته مورد علاقم که مثل رویا بود برام رو قبول باشم
    امیدوارم هرجا هستن سلامت باشن و جاودان.

  2. سال 401 کنکور دارم و عربی من با استاد فلاح هست امیدوارم عربی رو درصد بالایی بزنم 🥲♥

  3. 100 درصد فلاح بهترین دبیر عربی کشوره من بهترین نتیجه رو با فلاح گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا