پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

زندگی نامه بزرگان کنکوراساتید تام لند

معرفی استاد مددی شیمی تاملند

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
3/5 - (2 امتیاز)

درس شیمی یکی از درس های مشترک بین رشته های تجربی و ریاضی است که استاد خوب کمتر در این درس دیده میشود. استاد مددی شیمی تاملند را به صورت اختصاصی تدریس میکند و باوجودیکه اساتیدی همچون محمدرضا آقاجانی و استاد رضا بابایی در این مجموعه تدریس میکنند اما برخی از دانش آموزان ترجیح میدهند از کلاس های اساتید دیگری برای تقویت درس شیمی استفاده کنند.

البته قیمت کلاس های استاد مددی و سایر اساتید بنام کنکور در مجموعه تاملند تفاوتی باهم ندارند و کیفیت برگزاری کلاس ها از طرف این مجموعه یکسان است. موضوعی که در انتخاب استاد ایجاد تفاوت میکند، روش تدریس و بیان استاد است که نیاز به بررسی دارد.

در این مطلب به عنوان یک تیم مشاوره تحصیلی، به بررسی روش تدریس استاد فرهاد مددی در کنار شرایط کلاس ها و نظر دانش آموزان در این باره میپردازیم. برای خرید دوره های این استاد میتوانید از طریق تماس با شماره های 02633408944 یا با بررسی وبسایت رسمی این مجموعه نیز اقدام نمایید. و یا با کلیک روی تصویر زیر، به صورت آنلاین در دوره های شیمی فرهاد مددی ثبت نام کنید.

ثبت نام دوره های استاد مددی شیمی

استاد فرهاد مددی را بیشتر بشناسیم

همانطور که گفته شد استاد فرهاد مددی یکی از اساتید شیمی مجموعه آموزشی تاملند است که به صورت اختصاصی در همین مجموعه آنلاین فعالیت میکند. استاد فرهاد مددی بیشتر شیمی پایه را تدریس میکند. او مدرک کارشناسی مهندسی شیمی دارد و بیش از 10 سال تجربه تدریس شیمی را به صورت خصوصی در رزومه کاری خود دارد.

البته این استاد سن زیادی ندارند ولی از آنجا که از ابتدا درس شیمی برای ایشان معنی دیگری داشته است، تدریس آن هم جزو اولین کارهایی بوده که شروع کرده اند. تدریس در مدارس بنام کشور مثل مدارس روشنگران، خرد، مهر، پرستو و همگامان دانش در رزومه کاری شیمی استاد فرهاد مددی دیده میشود.

استاد مددی در زمینه طراحی سوالات آزمون های آزمایشی قلمچی و آزمون های اختصاصی مجموعه تاملند نیز فعالیت پررنگی دارند. درباره شرایط برگزاری کلاس های شیمی فرهاد مددی و روش تدریس و برخورد ایشان در ادامه بیشتر بخوانید.

image 12

کلاس شیمی استاد مددی تاملند

شروع دوره های آموزش شیمی کنکور استاد مددی از تابستان بوده است و استاد در جلسه اول شروع شیمی پایه، به بررسی سوالات شیمی کنکور سه سال گذشته پرداختند. استاد مددی هم مثل همه اساتید شیمی معتقد است که شیمی کنکور 1402 سوالات زمانگیر و مفهومی زیادی داشت.

ایشان اضافه کردند که در چند سال گذشته درس شیمی درصد 100 نداشته است و احتمالا در آینده هم باتوجه به مفهومی و زمانگیر بودن سوالات شرایط به همین منوال خواهد بود.

در کلاس های شیمی استاد مددی تغییرات سوالات کنکور ها به طور کامل بررسی میشود و طبق صحبت های ایشان دانش آموزان نیازی به نگرانی درباره سوالات مفهومی و سوالات حلیاتی مثل استوکیومتری یا موازنه نخواهند داشت.

ایشان تاکید کردند بخش حفظیات تا حد زیادی به تلاش خود دانش آموز بستگی دارد و تسلط داوطلبان برای حل سوالات زمانگیر و طولانی هم به تعداد تست ها و ساعت مطالعه کنکوری ها برمیگردد. ویژگی های مثبتی که در کلاس های شیمی فرهاد مددی متمایز است :

  • بررسی کامل راه حل و انواع سوالات تستی و تشریحی از هر حیث
  • راهکار های ویژه برای دانش آموزانی که پشت کنکور مونده اند و نیاز به ترمیم معدل دارند
  • بررسی و پوشش کامل سوالات کنکور های حداقل سه سال گذشته
  • آموزش روش های تستی و مدیریت زمان آزمون
  • تمرکز روی بخش های مهم تر در سوالات کنکور باتوجه به تحلیل های گذشته

نمونه تدریس شیمی فرهاد مددی را در ویدئو زیر مشاهده میکنید.

کلاس شیمی فرهاد مددی برای چه دانش آموزانی مناسب است؟

شروع کلاس های استاد مددی از صفر و پایه است! یعنی دانش آموزانی که پایه ضعیفی دارند میتوانند در این کلاس ها پیشرفت کنند. البته که هیچ استادی نمیگوید کلاس های من برای بچه های قوی تر موثر نخواهد بود!

اما باتوجه به اینکه استاد در کلاس ها همه راه حل ها و توضیحات آموزشی را به صورت پایه ای و کامل توضیح میدهد، احتمالا دانش آموزانی که از دهم و یازدهم کنکور را شروع کرده اند، نمیتوانند در این دوره های آموزشی به بهترین خودشان تبدیل شوند و فقط تکرار مکررات خواهند داشت.

این دسته از دانش آموزان میتوانند برای کلاس های شیمی کنکوری خود از دوره های اساتید برتر شیمی مثل استاد بابایی یا استاد آقاجانی استفاده کنند.

اگر دهمی هستید و قرار است از دوره های آموزشی تاملند برای کلاس های شیمی خود استفاده کنید، فرهاد مددی شیمی را تا حد زیادی میتواند برای شما به درستی پی ریزی کند. حتی در پایه یازدهم هم اگر میخواهید شیمی را از صفر شروع کنید، کلاس های استاد مددی بسیار تاثیر گذار خواهند بود.

مقایسه اساتید آقاجانی و بابایی و مددی مدرسان شیمی تاملند

استاد مددی هم مثل بسیاری از اساتید برتر شیمی کنکور گفته اند که ما تمرکز تدریس رو روی کنکور اردیبهشت ماه میذاریم و تقریبا از اردیبهشت به بعد همه باید روی مرور و جمع بندی کار کنند. شرکت در کارگاه ها و همایش های جمع بندی یکی از کارهایی است که باید در این زمان انجام شود. استاد مددی مدرس شیمی کنکور و پایه مجموعه تاملند درباره کلاس های شیمی گفته اند:

امسال نه من نه هیچکس دیگر نمیتواند برای نوع سوالات شیمی پیش بینی بکند و شیمی کنکور 1402 به ما ثابت کرد که باید در روز های جمع بندی هم حفظی مطالعه کنید هم حلیاتی و هم هر نوع سوال دیگری!

شاید این روش صحبت کردن را بتوان واقع گرایانه تر از اساتیدی دانست که گفته اند پیش بینی سوالات درس شیمی و عین سوالات شیمی را در کلاس های من حل خواهید کرد.

مقایسه اساتید شیمی تاملند مددی و بابایی و آقاجانی

به طور کلی هم کلاس های استاد مددی نسبت به کلاس های استاد آقاجانی سرعت و سختی کمتری دارند اما بهترین قسمت آن عدم فعالیت غیر حرفه ای استاد(مثل تبلیغ کتاب ها یا دوره های شخصی خودش) در کلاس های آموزشی مثل کلاس های استاد آقاجانی است.

استاد رضا بابایی هم که انقدر در بین اساتید شیمی کنکور شناخته شده هستند و باتوجه به تدریس ترکیبی، بررسی اختصاصی کتاب درسی و لحن پر شور و نشاط این استاد میتوان به طور کلی سطح بالاتری برای کلاس های ایشان انتظار داشت.

البته یکی از نکات مثبتی که درباره کلاس های استاد مددی بهتر از دوره های رضا بابایی شیمی است، تدریس بر اساس برنامه راهبردی آزمون های آزمایشی است که استاد بابایی اهمیت چندانی به آن نمیدهد ولی دو عزیز دیگر این مسئله را هنگام تدریس مورد نظر قرار میدهند.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا