پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

دانلود رایگان آزمون 20 مهر 1402 ماز
3.5/5 - (14 امتیاز)

آزمون های ماز سر و صدای زیادی در کنکور و تربیت رتبه های برتر بپا کردن و شاید این پر طرفدار شدن مجموعه ماز خیلی بی دلیل هم نباشه. خیلی از بچه ها از آزمون های ماز به عنوان ازمون پشتیبان استفاده میکنن و برای همین هم دانلود آزمون 20 مهر 1402 ماز رو اینجا برای شما قرار دادیم. اما چرا ازمون ماز؟

یکی از نکات مثبتی که درباره محصولات ماز وجود داره اینه که اولا پلتفرم های فعالی داره که مثل خیلی از آزمون های انلاین دیگه (مثل آزمون های قلمچی) سایت به مشکل نمیخوره و میتونید به راحتی آزمون رو بدی.

هم آزمون های خوبی رو با ماز میتونی تجربه کنی و هم از کارنامه تحلیلی بهره مند بشی. باتوجه به اینکه ازمون های ماز آنلاین هست، جامعه آماری بالا تری رو امسال در این آزمون شاهد هستیم.

نکته بعدی اینه که توی ازمون ماز سوالات خیلی سطح پایین مشاهده نمیشه و شاید اصلا رمز موفقیت دانش آموزان هم همینه. اینکه با آزمون های ماز با سطح سوالات خیلی نزدیک به کنکور و نکته دار مواجهی و راحت تر نقاط ضعف رو پیدا میکنی.

دانلود همه آزمون های آزمایشی ماز

دانلود آزمون 20 مهر 1402 ماز

در بودجه بندی آزمون 20 مهر ماز بر اساس برنامه راهبردی سالیانه مجموعه ماز ، پیشروی ابتدای سال جدید مثلا برای کنکوری ها 1/8 دوازدهم هست و مابقی تست ها برای پایه دهم است. شروع مطالعه پایه یازدهم برای بچه هایی که از مهرماه شروع کرده اند، به تعویق افتاده.(برنامه شروع از مهرماه)

در برنامه راهبردی آزمون های ماز یازدهم ، هم برنامه به همین شکل است و بچه ها پیشروی یازدهم دارند با این تفاوت که قرار نیست یازدهمی ها مطالعه دهم را از مهرماه شروع کنند. این مجموعه در برنامه آزمون های تابستان خود پایه دهم را گنجانده بود و الان فقط روی پایه یازدهم در برنامه راهبردی تمرکز کرده است. آزمون ماز را برای پایه یازدهم تاریخ 20 مهر در ادامه دانلود کنید.

آزمون های آزمایشی پایه دهم گروه آموزشی ماز هم در تاریخ 20 مهر 1402 فقط روی همین پایه تمرکز داشته اند که البته برای پایه دهم، مرور نکردن نهم هم تا حدی عادی است. اما جالب است که این مجموعه در امزون 6 مهر خود فقط از بچه های دهمی آمزون هوش گرفته است!

‫4 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا