پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

حل تست 3 کنکور تجربی 1401

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
2/5 - (3 امتیاز)

در این ویدیو به حل تست 3 کنکور تجربی 1401 خواهیم پرداخت. با حل تست 3 زیست شناسی به صورت تشریحی نکات مهم را بررسی کرده و حل سوال را آسان می کنیم

حل تست 3 کنکور تجربی به بررسی گزینه های داده شده نیاز دارد. همانطور که در ویدیو می بینید ما نیز تک تک گزینه ها را بررسی می کنیم. تحلیل کنکور تجربی و درس زیست شناسی در سال 1401 نشان می دهد که بخش های اصلی و مهمی مثل گردش مواد, گوارش, تقسیم یاخته, تنظیم عصبی و … را به طور پیوسته مطالعه کنید.

منظور از پیوستگی آن است که این مطالب را از کتاب های مختلف درسی جمع آوری کرده و با هم بخوانید تا پیوستگی مطالب حفظ شده و ددچار سردرگمی نشوید.

به همین منظور می توانید از جزوه جامع زیست کنکور استفاده کنید تا مطالعه سریع تر و مفیدتری داشته باشید.

چرا تست 3 کنکور تجربی 1401 را حل کنیم؟

چون تست 3 زیست شناسی جزو نمونه سوالات پر تکراری است که حتما مانند آن را در کنکورهای آینده خواهید داشت.

برای آن که بدانید چه سوالاتی پرتکرار است و چه مباحثی راباید بیش تر بخوانید به بودجه بندی کنکور تجربی مراجعه کنید.

مطالعه بودجه بندی ها برای متقاضیان کنکور بسیار ضروری است. البته این به معنای آن نیست که فقط طبق بودجه بندی ها پیش رفته و از مطالعه سایر مطالب جا بمانید.

اما می توانید تا حدودی بدانید که در طی سال ها چه سوالاتی از چه بخش هایی در کنکور طرح می شده است. برای آن که با نحوه سوالات و تست های کنکوری بیش تر آشنا شوید به کانال تلگرامی مشاوره اکو مراجعه کنید.

همچنین در اینستاگرام آکو می توانید جدیدترین اخبار تحصیلی و کنکوری را بیابید.

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا