پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

تمدید مهلت ثبت نام کنکور

داوطلبان تا ساعت 17 امروز فرصت ثبت نام دارند.

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

سازمان سنجش و آموزش کشور خبر از تمدید دوباره ثبت نام مرحله اول آزمون سراسری داد، داوطلبانی که می خواهند در آزمون سراسری دی ماه شرکت کنند در تاریخ 22 / 8 / 1401 تا ساعت 17 فرصت دارند که ثبت نام خود را تکمیل نمایند، در ادامه این خبر با مرکز مشاوره اکو همراه باشید.

تمدید مهلت ثبت نام کنکور

ثبت نام نوبت اول آزمون سراسری 1402 از 8 آبان ما شروع شد و تا 18 آبان ادامه داشت، اما سازمان سنجش برای این که به داوطلبان فرصت دیگری برای ثبت نام بدهد اطلاع رسانی کرد که داوطلبان می توانند در 22 آبان از ساعت 8 صبح تا ساعت 17 نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

همچنین داوطلبانی که که ثبت نام خود را تکمیل کرده اند اما ممکن است اطلاعات خود را به اشتباه وارد نموده باشند می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند، همچنین تمامی داوطلبان توجه داشته باشند که تنها 8 بار می توانند اطلاعات خود را ویرایش نمایند و پس از آن دیگر ویرایش اطلاعات ممکن نیست.

سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام نموده است که این آخرین مهلت برای ثبت نام دوره اول آزمون سراسری می باشد و دیگر به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

اینستاگرام مرکز مشاوره آکو در کرج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا