پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

ثبت ‌نام مدارس شاهد

مدارس شاهد

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

با اعلام رسمی اداره کل امور شاهد و ایثارگران زمان پیش ثبت‌نام مدارس شاهد در پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم آغاز شد. به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش: پیش ثبت ‌نام مدارس شاهد در پایه‌های اول، هفتم و دهم آغاز شد، در ادامه با مرکز مشاوره آکو همراه باشید تا با فرایند ثبت نام مدارس شاهد آشنا شوید.

اطلاعیه مدارس شاهد

به تاکید مدیر امور شاهد و ایثارگران : فرایند ثبت نام در مدارس شاهد فقط و فقط از طریق درگاه اینترنتی انجام می شود.

وی افزود: برخی از افراد با سودجویی و عوام فریبی از طریق سایت های مختلف با دریافت مبالغی اقدام به ثبت نام افراد می کنند که از نظر اداره کل امور شاهد و ایثارگران این افراد صلاحیت انجام این کار را نداشته و صد در صد از نظر قانونی ، اداره امور شاهد و ایثارگران میتوانند نسبت به این افراد اقدامات قانونی لازم را اجرا نمایند.

3001

وی ادامه داد: از این نظر اولیای محترم دانش آموزان باید مراقب باشند ، زیرا مدارس شاهد از آن دسته از مدارس مطرح کشوری می باشد و افراد برای حضور در این مدارس با یکدیگر به رقابت می پردازند که در انتها دانش آموزی کخه سهمیه لازم و رتبه مورد نظر را داشته باشد پذیرفته خواهد شد.

وی اضافه کرد که: زمان پیش ثبت نام مدارس شاهد دانش آموزان میان پایه برای حضور در مدارس شاهد نیز به صورت الکترونیکی و مجازی در مدارس انجام خواهد شد  که فرایند ثبت نام از اول تا دهم مرداد ماه می باشد. پس دانش آموزان و اولیا به این بازه های زمانی توجه لازم را داشته باشند که مبادا افراد از آن ها سوءاستفاده کنند.

ثبت نام مدارس شاهد

فرآیند پیش ثبت‌ نام در مدرسه شاهد در سراسر کشور به صورت الکترونیکی و مجازی بوده و افراد میبایست از مراجعه حضوری پرهیز کنند.

فرآیند پیش ثبت نام در مدرسه شاهد را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

تاریخ پیش ثبت نام مجازی

پایه های مورد نظر

از یازدهم خرداد ماه تا 28 خرداد

پایه اول ابتدایی
از 21خرداد ماه لغایت دهم تیر ماه

پایه هفتم (دوره اول متوسطه)

از اول تیر شروع و تا 20 تیر

پایه دهم (دوره دوم متوسطه)

سایت مدارس شاهد

افراد میبایست ابتدا در درگاه اینترنتی به نشانی زیر اقدام به پیش ثبت نام اولیه در پایه های مورد نظر نمایند.

https://pada.medu.ir/#/home

در نهایت بعد از اتمام مهلت تعیین شده از سوی اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانش آموزانی که امتیاز لازم را جهت حضور در مدارس شاهد کسب کرده باشند طبق اطلاعیه ایی که از سوی مدارس داده می شود باید اقدام به ارائه مدارک  مورد نیاز و تکمیل مراحل ثبت نام نمایند و برای انجام این کار می بایست به مدرسه مورد نظر مراجعه نمایند ، پس تا قبل از اعلام از سوی امور شاهد و ایثارگران دانش آموز نباید به صورت حضوری در مدرسه حضور پیدا کند.

اینستاگرام مرکز انتخاب رشته آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا