پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

آمار ثبت نام کنندگان دکتری 1402

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

هر ساله وزارت علوم در مقطع دکتری به برگزاری آزمون می پردازد، در سال تحصیلی 1402 نیز این آزمون در 11 اسفند در رشته های مختلف برگزار خواهد شد، داوطلبان در آبان ماه به ثبت نام در این آزمون پرداختند، در ادامه این خبر با تیم مشاوره آکو همراه باشید.

برای شرکت در آزمون دکتری سال 1402 تقریبا 157 هزار نفر ثبت نام نموده اند، از این تعداد 45 درصد آن ها خانم و 55 درصد آقا می باشند، این ازمون در رشته ها و گرایش های مختلف برگزار خواهد شد.

آمار ثبت نام کنندگان دکتری 1402

انتخاب رشته این مقطع نیز بعد از انتشار کارنامه اولیه این آزمون که در خرداد ماه منتشر می شود انجام خواهد شد، داوطلبان باید با شناخت درست درمورد گرایش ها و دانشگاه های مختلف به حد بالایی اطلاعات داشته باشند تا با توجه به شرایطی که دارند دست به انتخاب رشته و دانشگاه بزنند.

داوطلبان چند روز مانده به آزمون دکتری می توانند به سایت سازمان سجش و آموزش کشور مراجعه نمایند و نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند، داوطلبان باید برای دریافت کارت ورود به جلسه و شماره پرونده را در دست داشته باشند.

اینستاگرام مرکز مشاوره آکو در کرج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا