پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

جریمه 120 هزار تومانی ثبت نام جاماندگان

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

سازمان سنجش آموزش کشور در طی اطلاعیه ای از جریمه 120 هزار تومانی ثبت نام جاماندگان کنکور خبر داد. فاطمه زرین آمیزی با اعلام اینکه سازمان سنجش همه ساله با تصویب مجلس شورای اسلامی برای ثبت نام کنکور شهریه اخذ می کند.امسال هیات دولت مصوب کرد برای ثبت نام های با تاخیر علاوه بر هزینه ثبت نام اصلی، داوطلب موظف است ۱۲۰ هزار تومان هم هزینه دیرکرد واریز کند.

جریمه 120 هزار تومانی ثبت نام جاماندگان
جریمه 120 هزار تومانی ثبت نام جاماندگان

وی افزود این هزینه دیرکرد نیز مانند تمام هزینه های دریافتی بابت آزمون های سراسری به خزانه دولت واریز می شود و سازمان سنجش ذینفع مستقیم نیست و نخواهد بود.

غیر منصفانه بودن هزینه

سخنگوی سازمان سنجش افزود این هزینه در نگاه اول غیرمنصفانه به نظر می رسد. ولی باید به این موضوع توجه داشت که ثبت نام دیر هنگام تعداد زیادی از ارگان های دولتی را درگیر می کند و همچنین هزینه های بسیار زیادی را به سیستم وارد می کند.

اخذ هزینه دیرکرد برای ثبت نام در آزمون های سراسری بدون اعلام قبلی و همگانی بوده است. به داوطلبان ادامه تحصیل توصیه می شود در مهلت مقرر اقدام به ثبت نام کنند تا کار به تمدید مهلت ثبت نام و جریمه دیرکرد نرسد.

مجتبی سادات رسول

کتاب های زیادی خوانده ایم، افراد بسیاری دیده ایم و با بزرگان بسیاری هم کلام شده ایم. راه درست را نشانتان خواهیم داد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا