پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

امشب آخرین مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1401

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

مجله خبری آکو از خبر امشب آخرین مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1401 می گوید. مهلت مجدد ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری‌ سال ۱۴۰۱ در دوره‌های‌ روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و همچنین رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی از روز یکشنبه یکم تا چهارم اسفند ماه در نظر گرفته شده است.

متقاضیان می‌توانند منحصراً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش برای نام نویسی اقدام کنند.

مهلت اول نام نویسی در این آزمون از تاریخ دهم تا بیستم بهمن ماه تعیین شده بود. متقاضیانی که قبلاً در این آزمون ثبت نام کرده اند، درصورت تمایل در بازه زمانی فوق می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در روزهای ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱ تیرماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد و نتایج آن نیز همانند سنوات گذشته اواسط مردادماه سال آینده اعلام می‌شود.

انتخاب رشته داوطلبان پس از اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری ۱۴۰۱ آغاز و برای داوطلبان بورسیه و داوطلبان دارای شرایط خاص در انتهای مردادماه انجام می‌شود. نتایج آن نیز قبل از مهرماه و اوایل دهه سوم شهریورماه از طریق سایت سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد تا داوطلبان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از ابتدای سال تحصیلی جدید وارد دانشگاه‌ها شوند.

تیم مشاوره تحصیلی مهندس حاج کرم

در خبر امشب آخرین مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1401 سعی کردیم دید جامع و کاملی از این خبر را ارائه دهیم. اگر قبولی در کنکور و بهترین دانشگاه‌های کشور هدف شماست و می‌خواهید با ورود به دانشگاهی معتبر و انتخاب رشته‌ای مناسب آینده شغلی خود را به بهترین شکل بسازید، تیم مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی آکو به مدیریت مهندس حاج کرم در کنار شما خواهد بود. ما به شما کمک می‌کنیم تا در مهم‌ترین سال زندگی‌تان، بهترین خود را اجرا کنید و عالی‌ترین نتیجه را بگیرید. شما می‌توانید برای ارتباط با برترین مشاوران کشور با شماره 02633408944 ارتباط برقرار کنید. تیم مشاوره تحصیلی مهندس حاج کرم اینجا حضور دارند تا پاسخگوی سؤالات شما باشند. همچنین می‌توانید سؤالات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

سهیل حاج کرم

برنامه ریزی و مشاور تحصیلی یک هنره! من سهیل حاج کرم همیشه و همه جام میگم و گفتم: که من یک مشاور تحصیلی ام نه یک مشاور جذب!!!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا