پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خیلی سبزدانلود آزمون های آزمایشی

آزمون 10 آذر 1402خیلی سبز

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

آزمون 10 آذر 1402 خیلی سبز که اتفاقا همزمان با آزمون مرحله 5 سنجش نیز بود، مرحله ششم آزمون های آزمایشی خیلی سبز بود که به صورت حضوری برگزار شد. آزمون های آزمایشی خیلی سبز از همان ابتدا هم سطح سوالات خوبی را برای داوطلبان فراهم کرده بودن اما تنها ایراد آزمون های خیلی سبز به ویژه برای داوطلبان کنکور تجربی کم بودن جامعه آماری آزمون هاست.

به نظر میرسد، آزمون های خیلی سبز کلا به عنوان آزمون هدفگذاری یا همان آزمون های پشتیبان بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند و بیشتری ها به فکر دانلود آزمون های آزمایشی خیلی سبز هستند تا پرداخت هزینه و ثبت نام در آنها! شاید چون اطلاعات زیادی درباره نحوه ارائه کارنامه و کاربرد آن توسط پشتیبان انجام نمیشود!

اینگونه دانش آموز تحلیل کارنامه آزمون را نمیتواند انجام دهد و اگر از صدور کارنامه و اطلاع نسبی از وضعیتش نسبت به سایر داوطلبان سر در نیاورد، دانلود رایگان آزمون های آزمایشی به نفع اوست!

دانلود آزمون 10 آذر 1402 خیلی سبز

در آزمون 10 آذز 1402 خیلی سبز بودجه بندی آزمون دوازدهمی ها مربوط به یک سوم پایانی مباحث ترم اول دوازدهم و دهم بودند و در دروسی مثل ریاضی برای رشته تجربی شامل مباحث مرتبط یازدهم نیز بوده اند.

البته برنامه راهبردی انسانی ها برای کنکور سخت تر و پر و پیمون تر بود و علاوه بر دوازدهم و دهم که در برنامه عادی سه رشته بودند، منطق، اقتصاد و روانشناسی هم بودجه بندی خاص خود را داشتند.

کنکور ریاضی برنامه راهبردی خالی تری نسبت به دو رشته نظری دیگر دارد و کنکوری های این رشته در شش ماه باقیمانده به کنکور اردیبهشت فقط در درس حسابان باید ریاضی دهم را نیز مطالعه کنند.

برنامه راهبردی یازدهمی های هر سه رشته نظری برای آزمون 10 آذر 1402 خیلی سبز، محدود به همان درس های مطالعه شده در مدرسه بود و زیاد نگاه به گذشته و تست زنی برای پایه دهم نداشت. البته در برنامه آزمون های یازدهمی ها تابستان مخصوص مرور دهم در نظر گرفته شده بود که البته برای دانش آموزان قوی تر نگاه به آینده هم داشت.

دهمی ها آسان ترین بودجه بندی را در آزمون 10 آذر 1402 داشتند و فقط مربوط به همان بخش های اولیه سال دهم بود.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا