پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

حل تست 157 کنکور تجربی 1401

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
5/5 - (1 امتیاز)

در این ویدیو حل تست 157 کنکور تجربی 1401 را می بینید. با حل تست 157 زیست شناسی نکات مهم آن را بررسی می کنیم.

تست 157 زیست کنکور تجربی 1401 جزو سوال های راحت است. برای پاسخ صحیح فقط کافی است که بخش گیاهان را مطالعه کرده باشید.

همانطور که در ویدیوهای قبلی هم گفته ایم , زیست گیاهی از مباحث مهمی است که بخش های آن بسیار به هم پیوسته می باشد پس بهتر است که مطالب آن را به صورت پیوسته و در ادامه یکدیگر بخوانید.

اگرمی خواهید این کار وقت کم تری از شما بگیرد و مطالعه راحت و سریعی بر زیست گیاهی داشته باشید ,جزوه زیست گیاهی کنکور این مطالب را برای شما جمع آوری کرده است.

خواندن زیست در عین آن که پیوسته است مفهومی و پیچیده نیز می تواند باشد. شما ممکن است ساعت ها وقت برای مطالعه زیست گذاشته باشید اما نتیجه مطلوب را در نهایت نگیرید.

دلیل آن این است که هنوز روش مناسب مطالعه خودتان را پیدا نکرده اید. برای آن که بدانید هر بخش را چگونه بخوانید بر روی روش مطالعه مفهومی زیست کلیک کنید.

چرا تست 157 کنکور تجربی را حل می کنیم؟

ممکن است فکر کنید با وجود راحت بودن این سوال چرا به حل تشریحی آن در ویدیو پرداخته ایم.

زیرا با دیدن ویدیو , تست ها و پاسخ های آن بیش تر در ذهن شما خواهد ماند. همچنین درصورتی که نکته یا مورد قابل توجهی در تست باشد آن را توضیح می دهیم.

در سایت مشاوره تحصیلی آکو ویدیوهای حل تست را می توانید دانلود کنید تا هر موقعی که به آن ها نیاز داشته باشید ببینید.

علاوه بر آن در کانال تلگرامی مشاوره تحصیلی آکو می توانید جوین شوید تا جزوه های بخش های مختلف زیست شناسی را نیز دانلود کنید.

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا