پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

حل تست 163 کنکور تجربی 1401

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
به این نوشته امتیاز دهید

در این ویدیو به حل تست 163 کنکور تجربی 1401 می پردازیم. با حل تست 163 زیست شناسی به صورت تشریحی نکات مهم آن را بررسی می کنیم.

این تست از سوال های پرتکراری است که در آزمون کنکور سال های قبل هم بارها آمده است.

همان طور که قبلا گفته ایم , مبحث های مرتبط به هم را در هنگام مطالعه زیست شناسی با هم بخوانید.

بخش جانوری یکی دیگر از همین بخش ها است. مطالعه زیست از این طریق به درک شما از مبحث کمک زیادی می کند.این یکی از روش های مطالعه رتبه های برتر کنکور سال های قبلی هم می باشد.

خوب است بدانید که در کنکور یکی دو سال گذشته بیش ترین درصد زیست شناسی 95 درصد بوده و کم ترین آن هم 12 درصد.

برای آن که شما هم بتوانید راحت تر زیست بخوانید و وقت زیادی را صرف جمع کردن و ربط دادن مباحث مختلف به هم نکنید جزوه زیست جانوری را دانلود کنید. در این جزوه قسمت های مختلفی را که در کتب درسی به صورت پراکنده هستند را جمع آوری کرده و به طور رایگان در اختیار شما قرار داده داده ایم.

چرا تست 163 کنکور تجربی را تحلیل می کنیم؟

بعد از هر تستی که می زنید خوب است که تحلیل و پاسخ های آن را هم بررسی کنید. این کار به شما کمک می کند که نقاط ضعف و قدرت خودتان را بهتر بدانید. متوجه بشوید که چرا تست را اشتباه جواب داده اید و در کدام قسمت های درسی خود اشکال دارید.

با توجه به ایرادات و مشکلات خودتان دوباره مبحث ها را مرور کنید و دوباره تست بزنید. خوب است بدانید که هنگام مطالعه و تست زنی چه ساعت هایی بیش ترین بازدهی را خواهید داشت.

مثلا اگر می خواهید دروس تخصصی را مطالعه کنید , ساعت 7 الی 10 صبح احتمالا مفید خواهد بود. زیرا در این بازه عملکرد ذهن منطقی است.

اگر می خواهید درس هایی را که بیش ترین مشکل را با آن ها دارید بخوانید , بازه زمانی 10 تا 13 مناسب تر است. چون ذهن شما در بهترین حالت و انرژی قرار دارد.

با استفاده از این نکات کوچک مطالعه مفیدتری خواهید داشت.

اگر به صورت تخصصی تر و دقیق تر نیاز به برنامه و مشاوره تحصیلی دارید بر روی مشاوره تحصیلی تلفنی کلیک کنید.

برای دریافت جزوه های کنکوری بیش تر در کانال تلگرامی مشاوره تحصیلی آکو جوین شوید.

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا