پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

حل تست 170 کنکور تجربی 1401

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
به این نوشته امتیاز دهید

در این ویدیو به حل تست 170 کنکور تجربی 1401 می پردازیم. با حل تست 170 زیست شناسی به صورت تشریحی نکات مهم را بررسی می کنیم.

تست 170 مربوط به زیست سال دوازدهم و فصل یک آن می باشد. و تقریبا تست آسانی است.

همانگونه که در ویدیوهای قبلی دیده اید این نوع تست پرتکرار است و نیاز دارید تا درست ترین گزینه ها را تشخیص بدهید.

همچنین در چنین سوالاتی ممکن است مفاهیم مرتبط به هم از سال های متفاوت ترکیب شده باشند. بنابراین حتما مفاهیم مرتبط به هم را باهم بخوانید.

این کار باعث می شود که هرچقدر هم سوالات مفهومی و ترکیبی باشند در ارتباط دادن این مفاهیم پراکنده به هم مشکلی نداشته باشید.

جزوه جمع بندی زیست کنکور به همین منظور برای شما تهیه شده تا راحت و سریع این بخش ها را در کنار هم مطالعه کنید.

چرا حل تست 170 کنکور تجربی 1401 مهم است؟

زیرا دلیل غلط بودن سایر گزینه ها را هم بررسی می کند و باعث می شود تا به خوبی سوال را درک کنید.

ممکن است که تازه شروع به خواندن زیست کرده اید و نمی دانید که از کجا باید شروع کنید.به شما پیشنهاد می کنیم که از اساتید کنکور کمک بگیرید.

یک استاد خوب با تجربه و توانایی ای که در تدریس دارد می تواند شما را به درس و درس خواندن علاقه مند کند. پس مهم است که بدانید چه استادی بهتر است در این مسیر همراه شما باشد.

در کنار آن مهم است که چقدر درس زیست را با دقت می خوانید و برای آن زمان می گذارید. اگر زمان زیادی را برای مطالعه صرف می کنید اما عملکرد خوبی در تست زنی ندارید احتمالا مشکل از روش مطالعه تان است.

با استفاده از مقاله روش خواندن زیست به صورت مفهومی متوجه خواهید شد که چگونه از زمان بهترین استفاده را کرده و با چه روشی زیست را بخوانید.

برای دریافت جزوه رایگان زیست شناسی و تست های کنکوری در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی آکو عضو شوید.

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا