پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

حل تست 174 کنکور تجربی 1401

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
5/5 - (1 امتیاز)

در این ویدیو حل تست 174 کنکور تجربی 1401 را مشاهده می کنید. با حل تست 174 زیست شناسی بصورت تشریحی نکات مهم سوال را شرح می دهیم.

در سوالاتی مانند تست 174 کنکور تجربی یک نکته مهم وجود دارد و آن تشابه گزینه ها به یکدیگر می باشد. این تشابه ممکن است شما را به تله بی اندازد.

شاید جالب باشد بدانید در سوالات کنکوری دو نوع تست های تله دار می تواند وجود داشته باشد. مثلا پاسخی که در ظاهر درست به نظر می آید اما غلط است! یا برعکس.

و این درحالی اتفاق می افتد که این گزینه های کاذب در یکی دو گزینه اول می آیند.

پس برای آن که کم تر در دام چنین تله هایی بی افتید اول هر چهار گزینه را خوب بخوانید.

برای آشنایی با نوع سوالات کنکور تجربی 1401 روی تحلیل کنکور 1401 تجربی کلیک کنید.

چرا تست 174 کنکور تجربی 1401 را حل می کنیم؟

چون تست 174 از انواع سوال های پرتکرار و نکته دار است. مثلا همانطور که در ویدیو اشاره شده تنها با عوض کردن یک کلمه در صورت سوال , جواب هم تغییر می کند.

سوالات این چنینی نشان می دهد که فقط یکی از راه های موفقیت در آزمون , خوب خواندن صورت سوال است. حتی اگر همه ی مطالب را بلد باشید ولی نتوانید سوال را خوب بخوانید عملا تلاش های شما بی نتیجه خواهد ماند.

دلایل دیگری هم ممکن است باعث شود که نتیجه ای را که انتظار دارید را از آزمون خود نگیرید. با کمک گرفتن از مشاوران تحصیلی معتبر در کنار برنامه ریزی درسی یاد می گیرید که چه نکاتی را رعایت کنید تا بهترین نتیجه را در کنکور بدست آورید.

برای طرح سوالات مشاوره ای خود در کانال تلگرامی مشاوره تحصیلی آکو جوین شوید.

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا