پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

حل تست 183 کنکور تجربی 1401

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
به این نوشته امتیاز دهید

در این ویدیو حل تست 183 کنکور تجربی 1401 را خواهید دید. تست 183 فیزیک ترکیبی است از فرمول های تمامی فصول فیزیک سال دهم.

بنابراین برای آن که سریع فرمول درست را تشخیص دهید باید فیزیک سال دهم را به خوبی مطالعه کرده باشید. همچنین تحلیل فیزیک کنکور تجربی 1401 به بررسی سوالات فیزیک در کنکور تجربی 1401 می پردازد و شما را با نحوه سوالات در آزمون آشنا می کند.

هنگام مطالعه برای صرفه جویی در وقت بهتر است بخش هایی از فیزیک را بخوانید که در آزمون های اخیر بیش تر از آن سوال آمده است. فیزیک سال دهم , یازدهم و دوازدهم اهمیت زیادی را در کنکورهای سال های گذشته داشته اند.

یکی از مواردی که در هنگام مطالعه فیزیک بهتر است رعایت کنید , نوشتن نکته های مهم است. با این روش نکته های کلیدی در زمان کمی برایتان یادآوری می شود.

درس فیزیک یکی از دروسی است که درصد آن در رتبه شما تاثیر زیادی دارد پس با تست زدن هر چه بیش تر مهارت خودتان را افزایش بدهید.

در سایت مشاوره تحصیلی آکو آزمون های فیزیک سال دهم به شما کمک می کند تا مهارت و دانش خودتان را ارزیابی کنید.

چرا تحلیل تست 183 کنکور تجربی 1401 مهم است؟

همانطور که در ویدیو می بینید با توجه به گزینه ها فرمول مربوطه را پیدا می کنیم. بعد از پیدا کردن فرمول , حل مسئله بسیار راحت می شود.

اکثرا دانش آموزان با دیدن فرمول ها دچار اضطراب شده و آن ها را فراموش می کنند. برای آن که بتوانید فرمول ها را خوب در ذهن خود نگه دارید می توانید:

  • فرمول ها را به یک عبارت خاص که برای خودتان آشنا و راحت باشد تبدیل کنید. این کار بستگی به خلاقیت خودتان دارد.
  • سعی کنید فرمول ها را برای خود ساده کنید. اگر تمرکز خودتان را بر روی حفظ کردن فرمول ها بگذارید احتمالا مدت کمی در ذهنتان خواهند ماند. اما اگر هر قسمت فرمول را به خوبی درک کنید به خاطر سپردن آن ها راحت تر خواهد بود.
  • خواب کافی داشته باشید. اگر خواب کافی و خوبی نداشته باشید ذهن شما خسته بوده و برای دریافت اطلاعات جدید یا بخاطر سپردن آن ها آماده نخواهد بود.

از طریق کانال تلگرام مشاوره تحصیلی آکو تست های سال های گذشته را می توانید دانلود کنید.

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا