پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

قبولی در رشته های کم متقاضی در کنکور 1402

قبولی در رشته های کم متقاضی در کنکور 1402 بر اساس سوابق تحصیلی می باشد.

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

برخی رشته هایی که در گروه های آزمایشی مختلف ارائه می شود رشته های کم متقاصی می باشند، رشته هایی که داوطلبان برای پذیرش در آن ها تلاش بالایی نمی کنند زیرا تعداد محدودی از داوطلبان دست به انتخاب این رشته ها می زنند، در ادامه این خبر با تیم آکو همراه باشید و با نحوه قبولی در رشته های کم متقاضی در کنکور 1402 آشنا خواهید شد.

226

با توجه به تغییراتی که از سال آینده بر روی آزمون سراسری اعمال می شود پذیرش در رشته هایی که متقاضیان زیادی ندارند بر اساس سوابق تحصیلی خواهد بود، این داوطلبان در زمان انتخاب رشته کنکور می توانند در دفترچه انتخاب رشته مختص گروه ازمایشی خود رشته هایی که بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش دارند را مشاهده نمایند.

مشاهده و انتخاب رشته هایی که بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش دارند پس از انتشار کارنامه اولیه و هم زمان با انتخاب رشته های با ازمون ممکن خواهد بود، داوطلبان باید کد رشته محل های خود را انتخاب، و در فرم انتخاب رشته خود که بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار گرفته است وارد نمایند.

همان طور که گفتیم پذیرش در این رشته ها بر اساس سوابق تحصیلی داوطلب صورت می گیرد یعنی نمرات امتحانات نهایی فرد برای پذیرش یا عدم پذیرش در این رشته ها مورد بررسی قرار می گیرد.

اینستاگرام مرکز انتخاب رشته آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا