پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

از نظر سازمان سنجش وظایف داوطلبان کنکور 1402 قبل و بعد از برگزاری کنکور چیست؟

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

با نزدیک شدن به روز برگزاری کنکور سراسری 1402 وبسایت رسمی سازمان سنجش یک ویدئو جالب برای داوطلبان کنکور 1402 تهیه کرده است و در این ویدئو انتظارات خود را از یک داوطلب در روز های قبل و بعد از کنکور بیان کرده است. در این ویدئو مراحل انجام اقداماتی نظیر دریافت کارت ورود به جلسه، روز و شرایط ورود به جلسه آزمون برای داوطلبان کنکور و وسایل لازم ذکر شده است.

در ویدئو وظایف داوطلبان کنکور همچنین اشاره کوتاهی به وسایل تقلب در کنکور داره و مجددا یادآوری میکنه که خرید و فروش سوالات کنکور 1402 یک کلاهبرداری است و داوطلبان بهتر است با تکیه بر دانش خودشون در کنکور شرکت کنند. در پایان این ویدئو همچنین شاهد نکات کوتاهی درباره نحوه اعلام نتایج و انتخاب رشته هستیم که خب هنوز به آن احتیاجی نداریم و بهتر است تمرکزمان را روی روز کنکور و این 20 روز باقی مانده بگذاریم.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا