پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

موفقیت و انگیزشی

20 آهنگ انگیزشی مناسب برای دانش آموزان

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

در این مطلب 20 آهنگ انگیزشی مناسب برای دانش آموزان را قرار داده ایم. با توجه به تحقیقات انجام شده در سال های اخیر اثر موسیقی بر انسان غیر قابل چشم پوشی است. موسیقی روح زندگی است که نحوه های متفاوت جریان می یابد. موسیقی می تواند حالات روحی انسان را متحول کند از این رو در زمینه های مختلف از جمله مشاوره تحصیلی کاربرد دارد.

20 آهنگ انگیزشی مناسب برای دانش آموزان

من مجتبی سادات رسول به عنوان یک مشاور تحصیلی به دانش آموزان پیشنهاد گوش کردن به موسیقی با کلام را حین مطالعه به هیچ عنوان نمی دهم و اگر کسی عادت دارد که در هنگام مطالعه کردن به موسیقی گوش دهد ترجیحاً برای حفظ تمرکز از موسیقی های بسیار ملایم و بدون کلام استفاده کند.

استراحت بین مطالعه و موسیقی

از آنجایی که قبلاً درباره ی زمان استراحت بین مطالعه صحبت کرده ایم. باید بگوییم که روانشناسان برای کسانی که در آزمون های رقابتی شرکت دارند پیشنهاد می کنند تا بازه های مطالعاتی خود را از 45 تا 60 دقیقه و زمان استراحت را 10 تا 15 دقیقه در نظر بگیرند.

حال ما قصد بررسی زمان استراحت را داریم تا بگوییم چطور از این 20 آهنگ انگیزشی مناسب برای دانش آموزان استفاده کنید تا به درس خواندتان نیز کمک کند. استراحت بین مطالعه در واقع باید زمانی باشد برای ریکاوری و ریلکسیشن و نه گشت گذار در اینترنت و شبکه های مجازی مانند اینستاگرام، ایکس، تلگرام و غیره! پس باید طوری از این زمان استفاده کنید که به فرآیند مطالعاتی و پیشرفت تحصیلی شما کمک کند.

20 آهنگ انگیزشی مناسب برای دانش آموزان

موسیقی می تواند یک عامل آرامش بخش و انگیزشی برای همه ی افراد باشد. چرا به جای استفاده از شبکه های مجازی یک موسیقی انگیزشی را از موبایلمان پخش نکنیم و از آن لذت نبریم. حال برای شنیدن و دانلود پارت اول 20 آهنگ انگیزشی مناسب برای دانش آموزان به ادامه همین مطلب توجه فرمایید.

پخش و دانلود آهنگ انگیزشی مناسب برای دانش آموزان

آهنگ انگیزشی 1

آهنگ انگیزشی 2

آهنگ انگیزشی 3

آهنگ انگیزشی 4

آهنگ انگیزشی 5

آهنگ انگیزشی 6

آهنگ انگیزشی 7

آهنگ انگیزشی 8

آهنگ انگیزشی 9

آهنگ انگیزشی 10

آهنگ انگیزشی 11

آهنگ انگیزشی 12

آهنگ انگیزشی 13

آهنگ انگیزشی 14

آهنگ انگیزشی 15

آهنگ انگیزشی 16

آهنگ انگیزشی 17

آهنگ انگیزشی 18

آهنگ انگیزشی 19

آهنگ انگیزشی 20

مجتبی سادات رسول

کتاب های زیادی خوانده ایم، افراد بسیاری دیده ایم و با بزرگان بسیاری هم کلام شده ایم. راه درست را نشانتان خواهیم داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا