پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

درخواست تعویق کنکور 1401

تعویق کنکور

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

در 2 سال گذشته به دلیل درگیری کشور با ویروس کرونا آزمون سراسری تا چند هفته به تعویق می افتاد، اما در سال 1401 با بهتر شدن شرایط کشور و واکسیناسیون، آزمون سراسری در موعد از پیش تعیین شده برگزار می شود، حال در سال 1401 برخی داوطلبان در خواست تعویق کنکور را داشته اند و درخواست خود را به سازمان سنجش اعلام کرده اند، در ادامه با مرکز مشاوره تخصصی آکو همراه باشید تا در جریان درخواست تعویق کنکور 1401 قرار بگیرید.

تعویق کنکور ۱۴۰۱

حضوری شدن ناگهانی مدارس در این امر تاثیر بسیاری دارد زیرا که زمان داوطلبان را تا حد زیادی از بین می برد، در سال های گذشته فاصله بین کنکور و امتحانات نهایی یک فاصله 20 روزه تا یک ماهه بود اما امسال این فاصله تنها 10 روز می باشد و داوطلبانی که دانش آموز هستند زمان جمع بندی دروس خود را برای کنکور ندارند، حال برخی از این دانش آموزان دست به اعتراض زده و خواستار تعویق کنکور ۱۴۰۱ برای جمع بندی دروس خود شده اند.

تعویق کنکور

احتمال تعویق کنکور

به گفته دکتر کبگانیان دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 1399 فاصله بین امتحانت نهایی و آزمون سراسری حداقل باید بیست روز باشد تا دانش آموزان بتوانند به جمع بندی دروس خود بپردازند، همان طور که می دانید امتحانات نهایی به صورت کاملا تشریحی و آزمون سراسری به صورت کاملا تستی برگزار می شود و دانش آموزان برای تفکیک این موضوع باید زمان کافی را داشته باشند.

البته گروه دیگری از داوطلبان نیز معترض و مخالف تعویق کنکور سراسری می باشند زیرا که استرس و نگرانی که هر روز تحمل می کنند غیر قابل وصف می باشد و همچنین زمان زیادی را برای مطالعه صرف کرده اند و حال دیگر خسته  و کلافه شده اند و منتظرند هر چه زودتر کنکور برگزار شوند و از این نگرانی رهایی یابند.

داوطلبان کنکور بهتر است زمان خود را به امید تعویق کنکور ۱۴۰۱ از دست نداده و از هر لحظه خود استفاده کافی را ببرند زیرا که سوت پایان بازی نزدیک است و بازیکنان اگر کمی از روند بازی دور شوند به راحتی میدان را برای رقیب باز کرده اند و گل می خورند.

اینستاگرام مرکز مشاوره تخصصی آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا