پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاور منمقالات آموزشی و مشاوره ای

درد دل یک مشاور تخصصی کنکور

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

شاید باورتون نشه اما شما دارید درد دل یک مشاور تخصصی کنکور رو میشنوید. حرف هایی که شاید در هیچ یک از مرکز های مشاوره تخصصی کنکور نشنوید! شما دارید درد دل یک مشاور کنکور رو می شنوید! نه یه مشاور جذب نه یه کلاس پرکن! نه یه کسی که فقط هدفش منفعت خودشه! سال‌هاست مثل راننده تاکسی کهنه‌کاری خط تیرماه تا تیرماه رو میرم و میام تا مسافران سال گذشته رو پیاده می‌کنم، بلافاصله باید مسافرهای جدید رو سوار کنم. مشاوره تخصصی کنکور های هنر و تجربی و انسانی میدیم اما حرف دل ما یک چیز دیگه است!

مشاور تخصصی کنکور مستقیم از مرکز مشاوره میگوید!

من مجتبی سادات رسول رک بگویم خسته‌ام! ولی جنس خستگیم از جنس خستگی ترافیک و بوق و دود و دم نیست. جنسش خستگی از مسافرای بدعهد و ناآگاه هست. مدام از خودم می‌پرسم:

چرا این بچه قدر بهترین زمان و عمرش که دوران کنکور هست  رو نمیدونه؟ مگه چند بار دیگه میتونه به این سن برگرده؟ چرا یکی باید این‌همه هزینه کنه ولی در آخر باز هیچی به هیچی… چرا تو همچین سالی با وجود اینهمه مرکز مشاوره تخصصی کنکور انقدر بچه‌ها و خانواده‌ها ناآگاه‌اند؟ چرا انقدر راحت میتونن به حرف‌های خوش‌رنگ و لعاب به اصطلاح ” مشاور های تخصصی کنکور ” اعتماد کنن؟

همیشه با خودم میگفتم کاش یکی پیدا شه و حقیقت رو بگه. اما حالا که سایت تخصصی خودم رو برای لایف کوچ تحصیلی و مشاوره تخصصی کنکور راه انداختم ، خودم حقیقت رو بهتون میگم!

بهترین مرکز مشاوره تخصصی کنکور

رفیق به خدا این‌همه کلاس و هزینه و رفت‌وآمد نیاز نیست، این‌همه بزک‌دوزک و ژست لازم نیست. این‌همه سرچ و وقت گذاشتن واسه پیدا کردن بهترین مرکز مشاوره تخصصی کنکور هنر و انسانی و تجربی و … مهم نیست. به چه زبانی بگوییم ما هیچ بهترین مدرسه و آموزشگاهی نداریم.

فقط و فقط مجموعه‌ای خوبه که تا آخر در کنارت باشه و مصلحت تو رو مقدم بر منفعت خودش بدونه! همه مرکز های مشاوره و آموزشگاه های تخصصی کنکور به دنبال پول گرفتن بیشتر هستن و بعد از اینکه پول رو گرفتن ، همه چیز تموم شده حسابه.

تا حالا شده برید از دانش آموزای سال قبل مدرسه یا آموزشگاه بپرسید: نظر شما در مورد این موسسه چیه؟ آیا این مشاور های تخصصی کنکور بعد از عقد قرارداد به تعهداتشون عمل کردن؟ پس بدونید بهترین مشاور و معلم در دنیای کنکور معنا نداره! بلکه شرایط برخورد و درس خوندن شما آینده اتون رو تعیین میکنه.

مشاوره تخصصی کنکور هنر در کرج با مشاور برتر کنکور مجتبی سادات رسول

بهترین استاد کنکور کیه؟

من مشاور تخصصی کنکور هستم. از استاد های بنام کنکور ایران گرفته تا معلم های مدارس دولتی ، همه رو میشناسم. من به اندازه موهای سرت مشاوره تخصصی کنکور هنر و زبان دادم. صدها مشاوره تخصصی کنکور تجربی و انسانی و ریاضی داشتم و خیلی هاشون موفق شدن! اینو من بهت میگم که استادی خوبه که دلسوز باشه، هر وقت مشکلی داشتی کنارت باشه، بتونه برات وقت بزاره و حرف و عملش یکی باشه.

تو به من بگو استادی که صرفاً اسم بزرگی داره ولی با اولین قسطی که پرداخت نشد، کلاس رو لغو کنه، استاد خوبیه؟ استادی که دو هفته خودش میاد و یه هفته دستیارش، استاد خوبیه؟ استادی که نصف درس هاش رو بعد عید جمع میکنه، استاد شایسته‌ای هست؟

اصلا بیاید درمورد زمینه کاری خودم صحبت کنم. بنظر شما مشاوری که یک برنامه رو به بیست نفر میده و یک ماه هست و یک ماه نیست، قابل اعتماده؟ تا حالا شده از دانش آموزان سال‌های گذشته استاد موردنظر در موردش بپرسید؟ اصلاً شده بپرسید که آیا تونستن با تدریسش تست بزنن؟ پس هیچ بهترین و بدترینی در بین مشاور ها و استاد های کنکور وجود نداره.

بیشتر بخوانید: معرفی بزگان کنکور ایران

بهترین آزمون های آزمایشی و کتاب های کنکور

مثل موارد فوق ما بهترین آزمون و بهترین کتاب نداریم. پس چرا وقتی یکی میگه من بهترینم، اعتماد می‌کنیم؟ کاش درک کنیم که بهترین هارو ماییم که خلق می‌کنیم. موفقیت در کنکور فقط و فقط به خودت بستگی داره رفیق! هرچقدر هم که من بگم آکو بهترین مرکز مشاوره تخصصی کنکور هست. هرچقدر خودم به خودم بگم بهترین مشاور تخصصی کنکور ، حقیقت اینه که سیستمی میتونه به تو کمک کنه که به یک جمله اعتقاد داشته باشه.

کاش تمام بچه‌ها در شروع مسیر، آگاهی اون فردی رو که دو ماه به کنکورش مونده بود، داشتن. من مجتبی سادات رسول تورو به نقطه ای میرسونم که آگاهی ات از کنکور به بالاترین سطح برسه و خودت برای موفقیت خودت تلاش کنی. وظیفه من آگاه کردنه وگرنه من که نمیتونم به جای تو درس بخونم.

آکو بهترین و خاص ترین مرکز مشاوره تخصصی کنکور نیست !

بهترین مرکز مشاوره تخصصی کنکور و تحصیلی

من نمیگم آکو بهترین و خاص ترین مرکز مشاوره کنکور کرجه ! ولی اینو با قاطعیت میگم که در آکو ثبت‌نام افراد، به هر قیمتی مهم نیست. ما فقط به دنبال اشخاصی می‌گردیم که تنها و تنها این راه براشون مهمه، دانش‌آموزانی که حاضر هستن تمام زندگیشون رو وقف هدفشون کنن. این جور آدما هستن که میتونن مارو سربلند کنن. وگرنه جذب دانش آموزای باری به هر جهت که به درد ما نمیخوره! هرچند ما میتونیم میلیون ها پول بابت مشاوره تخصصی کنکور هنر و زبان و انسانی و تجربی ازتون بگیریم و آخرم بگیم خودت درس نخوندی.

در مرکز مشاوره تخصصی کنکور آکو فقط یک کلمه مهم هست: ((صداقت)) . هرکس با ما صادق باشه و با قاطعیت در راه موفقیت تلاش کنه ، دانش آموز ما میشه. سایر افراد در این ایدئولوژی جایی ندارند و میتونن جذب سایر مرکز های مشاوره کنکور شوند.

شما میتونین صحت این جملات رو از همراهان ما در سال‌های گذشته، جویا شید. انقدر به خودمون مطمئنیم که حاضریم بین شما و دانش آموزای سال های گذشته امون یک قرار بگذاریم. رتبه های برتری که سال های گذشته از مرکز مشاوره تخصصی کنکور آکو بیرون اومدن رو باهاتون آشنا کنیم. با افتخار حاضرم اولین جلسه رایگان مشاوره تخصصی هنر و زبان و انسانی رو در مرکز کو به شما ارائه بدم. امیدوارم بتونم مدتی هرچند کم، برای عرضه دیدگاه ام در خدمت شما باشم.

و فراموش نکنید که تا قبل از انتخاب مسیر، باید نهایت دقت و بدبینی رو داشت، و بعد از انتخاب راه، دیگر فقط و فقط باید اعتماد کرد یادتون باشه این فقط درد دل یک مشاور تخصصی کنکور بود!

یا حق

اینستاگرام مرکز مشاوره تخصصی کنکور آکو کرج

مجتبی سادات رسول

کتاب های زیادی خوانده ایم، افراد بسیاری دیده ایم و با بزرگان بسیاری هم کلام شده ایم. راه درست را نشانتان خواهیم داد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا