پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

داوطلبانی که با کنکور در دانشگاه فرهنگیان قبول نشده اند ولی به فعالیت در مدارس و به طور کلی وزارت آموزش و پرورش علاقه دارند میتوانند در زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای ورود به دوره های آمادگی فرهنگیان و ورود به بازار کار معلمی اقدام کنند. این آزمون که به صورت سالیانه و از طریق سازمان سنجش آموزش کشور برگزار میشود و کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی تقریبا 7 روز قبل از برگزاری آزمون منتشر میشود.

رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 در تاریخ 6 اردیبهشت 1402 در سایت سازمان سنجش قرار گرفت و داوطلبان میتوانند از طریق لینک زیر برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون آموزش پرورش اقدام کنند.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون آموزش و پرورش

آزمون استخدامی آموزش پرورش 1401 در اسفند ماه 1401 ثبت نام شد و آزمون مربوطه در اردیبهشت ماه 1402 برگزار میشود. داوطلبانی که در آزمون علمی پذیرفته شوند و مصاحبه عقیدتی بعد از گذراندن دوره مربوط به آموزش ابتدایی در مهرماه 1402 اولین سال تدریس خود را به صورت رسمی تجربه خواهند کرد.

سال 1401 آزمون آموزش پرورش فقط در رشته های مرتبط با آموزش ابتدایی برگزار شد و از این نظر خیلی از داوطلبان را ناامید کرد. رشته های مورد پذیرش در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی / آموزگار استثنایی) سال ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

رشته روانشناسیرشته علوم تربیتی
رشته های تحصیلی گروه معارف اسلامیتمامی گرایش های رشته جامعه شناسی
تمامی گرایش های رشته علوم اجتماعیرشته ریاضی کلیه گرایش ها
دبیری تاریخرشته شیمی تمامی گرایش ها
رشته مشاوره کلیه گرایش هارشته آموزش ابتدایی
رشته فیزیک کلیه گرایشرشته زیست شناسی کلیه گرایش ها
رشته برنامه ریزی آموزشیرشته زبان و ادبیات فارسی
رشته امور فرهنگیرشته برنامه ریزی درسی

برای مطالعه شرایط برگزاری آزمون و دروس مورد امتحان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و استثنایی میتوانید دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون را در لینک زیر دانلود کنید.

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا