پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

آزمون عملی تربیت بدنی کنکور 1402

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

مطابق آخرین اطلاعیه سازمان سنجش که در دفترچه ثبت نام کنکور 1402 منتشر شد، مثل هرسال در سال 1402 رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی از طریق همه رشته های تجربی، ریاضی و انسانی در دانشگاه قابل انتخاب است و برای قبولی در رشته تربیت بدنی در دانشگاه کسب نمره قبولی آزمون عملی تربیت بدنی کنکور 1402 اجباری است.

این رشته که جزو رشته های شناور در انتخاب رشته کنکور است دارای آزمون عملی برای دانشگاه های سراسری به ویژه دانشگاه های تربیت معلم است که مطابق این اطلاعه هرسال یکبار و در فاصله بعد از اعلام نتایج اولیه و انتخاب رشته برگزار میشود که داوطلبان علاقه مند میبایست در این فاصله در صورت مجاز شدن برای شرکت در آزمون عملی اقدام نمایند.

نمره کسب شده توسط داوطلب در آزمون عملی رشته تربیت بدنی به عنوان یک درس تخصصی با ضریب 12 در نتیجه نهایی و قبولی رشته تربیت بدنی تاثیر گذار خواهند بود و داوطلبانی که در آزمون عملی شرکت نکرده باشند تقریبا هیچ شانسی برای قبولی به ویژه در دانشگاه های فرهنگیان نخواهند داشت.

برای تحصیل در رشته تربیت بدنی از طریق دانشگاه های فنی حرفه ای و رشته فنی حرفه ای در دبیرستان نیز میتوانید اقدام کنید که به این منظور باید در سال نهم به دهم هدایت تحصیلی خود را در رشته های فنی حرفه ای بررسی کنید و حتی در هنرستان های سمپاد از طریق آزمون تیزهوشان ثبت نام کنید.

ثبت نام آزمون عملی تربیت بدنی کنکور 1402

به محض انتشار لینک برای ثبت نام در آزمون عملی تربیت بدنی توسط سازمان سنجش در این قسمت میتوانید دکمه ثبت نام مستقیم را مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا