پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاور من

بودجه بندی گزینه دو

برنامه آزمون های گزینه دو برای کنکوری های 1402

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
5/5 - (1 امتیاز)

گزینه دو موسسه ای آموزشی – کنکوری می باشد که چندین سال است که در زمینه آزمون های آزمایشی و کلاس های آموزشی فعالیت می کند، داوطلبان زیادی در سال کنکور خود در آزمون های ازمایشی این موسسه شرکت می کنند، هزینه کلاس ها و آزمون های آزمایشی این موسسه از قلم چی مناسب تر اما جامعه آماری آن از قلم چی پایین تر می باشد، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره موسسات آزمون ازمایشی می توانید مقالات سایت آکو را مطالعه کنید.

به گفته پشتیبانان گزینه دو سوالات آزمون آزمایشی این موسسه نسبت به دیگر موسسات به کنکور نزدیک تر می باشد، توجه داشته باشید که موسسه گزینه دو برای داوطلبان کنکور 1402 دروس عمومی را به دلیل تغییرات کنکور حذف نموده و تنها بر روی دروس اختصاصی تمرکز می کند. در ادامه می توانید بودجه بندی تابستان گزینه دو را دانلود نمایید.

بودجه بندی گزینه دو در تابستان 1401

بودجه بندی گزینه دو

برنامه آزمون های گزینه دو

گزینه دو در تابستان 1401 برای داوطلبان کنکور 1402 هشت مرحله آزمون ترتیب داده است، در مرحله اول دانش آموزان یک آزمون تعیین سطح می دهند تا از شرایط تحصیلی خود آشنا شوند، زیرا که دانش آموزان در مدرسه دروس را به طور تشریحی اما برای کنکور دروس را به صورت تستی مطالعه می کنند و تفاوت این دو نوع مطالعه بسیار بالاست.

آزمون های شبیه ساز کنکور

در 4 مرحله بعد آزمون ها به صورت مبحث می باشد و داوطلبان با توجه به بودجه بندی گزینه دو باید دروس مربوطه را مطالعه کنند و سپس در آزمون آزمایشی دوم تا پنجم شرکت نمایند.

در آزمون ششم پایه دهم و در آزمون هفتم پایه یازدهم جمع بندی می شود، در آزمون آخر یعنی آزمون هشتم نیز تمام دروس پایه های دهم و یازدهم جمع بندی می شوند.

بودجه بندی گزینه دو ۱۴۰۱

گزینه دو همانطور که در تابستان آزمون های آزمایشی برگزار نمود در سال تحصیلی جدید نیز ازمون های ازمایشی برگزار می کند، شرکت در این آزمون ها برای داوطلبان می تواند بسیار مثمر ثمر باشد، گزینه دو برای فارغ التحصیلانی که قصد شرکت در آزمون سراسری که در دی ماه برگزار می شود را دارند هم برنامه جداگانه ای در نظر گرفته است، در ادامه می توانید بودجه بندی آزمون های گزینه دو را در سال تحصیلی 1402 – 1401 مطالعه کنید.

اصلاحیه بودجه بندی آزمون های آزمایشی گزینه دو ویژه کلیه رشته ها سال 1401

بودجه بندی آزمون های آزمایشی گزینه دو ویژه کنکور دی ماه سال 1401

بودجه بندی آزمون های آزمایشی گزینه دو ویژه کنکور تیر ماه سال 1401

بودجه بندی آزمون های آزمایشی گزینه دو ویژه پایه یازدهم سال تحصیلی 1402 – 1401

بودجه بندی آزمون های آزمایشی گزینه دو ویژه پایه دهم سال تحصیلی 1402 – 1401

اینستاگرام مرکز مشاوره تخصصی آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا