پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

اولین حوزه قلمچی در کرج مهرشهر

حوزه آزمون قلمچی کرج مهرشهر

3.5/5 - (2 امتیاز)

شرکت در آزمون های آزمایشی اولین قدمی است که برای سنجش میزان یادگیری مفید میتوان انجام داد و آزمون های قلمچی را میتوان معتبرترین آزمون آزمایشی کنکور در نظر گرفت. شرکت در آزمون های قلمچی علاوه بر ارائه برنامه راهبردی و پشتیبان های گروهی، میتوانید میزان تاثیر روش مطالعه تان را هر دوهفته یکبار بررسی و در صورت نیاز برنامه مطالعاتی تان را به کمک مشاور تغییر دهید.

اگر جزو داوطلبان کنکور ساکن کرج هستید، احتمالا کمبود حوزه قلمچی در کرج مهرشهر را حس کرده اید. پیش از این تنها نمایندگی آزمون قلمچی كرج برای داوطلبان آزاد در بلوار آیت الله طالقانی، ماهدشت، محمدشهر، هشتگرد، نظر آباد و فردیس بود. اما از آنجا که مهرشهر کرج از طرفی دورتر از مراکز شهر مثل بلوار طالقانی یا میدان شاه عباسی است و از طرفی محله های شلوغی مثل گلشهر و کیانمهر در مجاورت محدوده مهرشهر قرار دارند، کمبود نمایندگی کانون قلمچی مهرشهر در میان تمام حوزه های آزمون قلمچی کرج حس میشد.

از آنجا که از سکون و عدم تلاش برای پیشرفت بیزاریم، تصمیم به راه اندازی اولین حوزه قلمچی کرج مهرشهر گرفتیم. چشم انداز ما برای ارائه مشاوره تحصیلی کنکور نیز پیشرفت و ایجاد جنب و جوش تحصیلی برای داوطلبان کنکور همشهریمان بود. بر همین اساس نمایندگی آزمون قلمچی مهرشهر را در آموزشگاه کنکور پرسا راه اندازی کردیم و از طریق وبسایت تخصصی خود به ارائه ویژگی های اولین حوزه قلمچی در کرج مهرشهر میپردازیم.

اولین حوزه آزمون قلمچی کرج مهرشهر

اولین حوزه آزمون قلمچی در کرج مهرشهر

یکی از مهمترین وظایف حوزه برگزاری آزمون قلمچی برگزاری آزمون با شرایط مشابه کنکور است. شرایط مشابه کنکور یعنی چه؟ یعنی محیط برگزاری آزمون باید منظم باشد و دقیقا سر ساعت به ارائه دفترچه آزمون بپردازد. داشتن صندلی های مناسب و نور پردازی مناسب در هر اتاق میتواند از نکاتی باشد که برای راه اندازی حوزه آزمون قلمچی در کرج اهمیت دارد.

علاوه بر آن، ارائه دفترچه های آزمون به صورت جداگانه برای دانلود داوطلبان و بررسی و تحلیل سوالات آزمون از دیگر علت های مثبتی است که شرکت در ازمون های قلمچی میتواند به داوطلبان کمک کند. آزمون هایی مثل سنجش یا گزینه دو با محرمانه نگه داشتن سوالات آزمون های خود، از مطالعه و بررسی سوالات توسط دانش آموز جلوگیری میکنند.

اما میدانید که اتفاقی که در کنکور می افتد مثل شرایط ایده آل نیست و بسیاری از مواقع ممکن است صندلی های مناسبی برای داوطلبان در نظر گرفته نشده باشد یا سر وصدا هایی که در محیط وجود دارد برای شما ایجاد حواس پرتی بکند. حتی ممکن است داوطلبانی که در اطراف شما حضور دارند با سروصداهای عجیب و غریب اعصابتان را در جلسه کنکور خورد کنند.

پس کاری که شما باید بکنید عادت کردن به شرایط واقعی و تمرین ایجاد تمرکز در هر شرایطی است و درخواست شرایط ایده آل کار عاقلانه ای نیست. هرچند که ما در آموزشگاه کنکور پرسا به عنوان نمایندگی آزمون قلمچی مهرشهر کرج در تلاشیم تا بهترین شرایط را فراهم کنیم که شما برای ارائه خدمات میتوانید همین حالا از طریق تلفن یا مراجعه حضوری با ما ارتباط برقرار کنید.

دانلود آزمون از نمایندگی کانون قلمچی مهرشهر

آدرس نمایندگی کانون قلمچی مهرشهر

اولین حوزه قلمچی کرج مهرشهر در آموزشگاه کنکور پرسا است و همانطور که در وبسایت تخصصی مشاوره کنکور آکو ذکر شده است، میتوانید از طریق شماره 02633408944 برای شرکت در آزمون های آزمایشی قلمچی در مهرشهر کرج اقدام کنید. آدرس نمایندگی آزمون قلمچی كرج مهرشهر:

کرج – مهرشهر – بلوار شهرداری(خیابان چهاربانده) – نبش خیابان 200 پلاک 355

در آموزشگاه پرسا و تیم مشاوره تحصیلی کنکور آکو به عنوان اولین حوزه قلمچی در کرج مهرشهر میتوانید علاوه بر شرکت در آزمون های آزمایشی کنکور به صورت تخصصی از مشاوره برنامه ریزی کنکور نیز استفاده کنید.

در برنامه ریزی دقیق به روش مشاوره آکو میتوانید همزمان با برنامه ریزی برای مطالعه برای امتحانات نهایی و مطالعه دروس عمومی، به صورت کنکوری نیز درس بخوانید روز های خود را به وعده های مطالعه آموزشی، تست زنی و مرور اختصاص دهید. درباره سایر خدمات ارائه شده در حوزه قلمچی کرج مهرشهر در ادامه بیشتر توضیح میدهیم.

آموزشگاه کنکور پرسا اولین نمایندگی کانون قلمچی مهرشهر

آزمون های شبه امتحان نهایی در نمایندگی کانون قلمچی مهرشهر

اگر پایه دوازدهم و داوطلب شرکت در کنکور هستید، احتمالا یکی از نگرانی های اصلی که این روز ها اذیتتان میکند، امتحانات نهایی است. باتوجه به آخرین تغییرات کنکور، امسال پایه های دوازدهم و یازدهم  سال 1403 هر سه پایه دهم ، یاردهم و دوازدهم در همه رشته های تحصیلی(از جمله فنی حرفه ای و کار و دانش) موظف به شرکت در آزمون های امتحانات نهایی خواهند بود.

به همین جهت در کانون فرهنگی آموزش برگزاری آزمون های شبه امتحان نهایی یکی از برنامه های آینده نگرانه ای است که جدیدا اجرا میشود. در نمایندگی کانون قلمچی مهرشهر میتوانید این آزمون ها را به صورت ویژه شرکت کنید و برای تضمین موفیتتان از مشاوره برنامه ریزی تخصصی کنکور و امتحان نهایی استفاده کنید.

برنامه امتحان نهایی دی 1401

امتحان نهایی 1402 با آزمون های شبه نهایی قلمچی در کرج

حوزه قلمچی کرج مهرشهر پرسا

در وبسایت آموزشگاه پرسا به عنوان حوزه آزمون قلمچی کرج مهرشهر امکان دانلود آزمون های هفتگی قلمچی به صورت جداگانه برای همه پایه و رشته ها فراهم شده است. لینک دانلود آزمون های قلمچی به تخصیص هر هفته و همراه با دفترچه سوال و پاسخ برای داوطلبان به صورت رایگان قرار میگیرد. این کار با هدف ایجاد عدالت آموزشی برای همه داوطلبان از جمله داوطلبان ساکن در بخش های کمتر برخوردار انجام میشود.

علاوه بر این در حوزه آزمون قلمچی کرج کلاس های آمادگی کنکور، مشاوره تحصیلی کنکور هنر و مشاوره تخصصی کنکور زبان ، برنامه ریزی حرفه ای درسی و پشتیبانی تحلیل و بررسی آزمون ها با بالاترین کیفیت ارائه میشود. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق پیج اینستاگرام مشاوره تحصیلی آکو با ما بیشتر آشنا شوید و یا از طریق کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو سوالات مشاوره ای خود را بپرسید.

اگر میخواهید همین حالا پاسخ بگیرید از طریق وب سایت پرسش و پاسخ کنکوری آکو با ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا