پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

زمان قطعی شروع سال تحصیلی

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

زمان قطعی شروع سال تحصیلی

به گزارش  مجله آکو
زمان قطعی شروع سال تحصیلی اعلام شد؛ محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد که  قطعاً شروع سال تحصیلی ۱۵ شهریور ماه است و مدارس باید شروع به کار نمایند. البته وی پیش تر در خبری اعلام کرده بود که امکان جابجایی زمان شروع مدارس وجود دارد.

محسن حاجی میرزایی اذعان کرد که مشکلی که با آن مواجه هستیم. هیچ شخص و یا هیچ سازمانی نمی تواند آن را پیش بینی کند. و افزود ما سه سناریو برای 15 شهریور ماه پیش بینی کرده ایم:

  • وضعیت سفید باشد که مدارس بصورت حضوری تشکیل شوند که غیرمحتمل ترین حالت می باشد.
  • وضعیت زرد که به معنی حضور دانش آموزان در مدرسه با رعایت تمامی پرونکل های بهداشتی وزارت بهداشت می باشد. تعداد کنترل شده دانش آموزان در کلاس درس و رعایت فاصله کامل اجتماعی، بصورت یک روز در میان!
  • کاملا مجازی

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این موضوع که برخی از خانواده ها و دانش آموزان نگران بحث آموزش در سیستم  فضای مجازی هستند. که با توجه به بررسی هایی که در پایه دوازدهم انجام گردید این بود که تعداد شرکت کنندگان تفاوت معناداری با سال گذشته نداشته است. و همچنین متوسط نمرات 30 تا 40 صدم درصد ارتقا داشته است.

شیوه های آموزش آنلاین

وی در ادامه گفت ما تا جایی که بتوانیم سیستم آموزش حضوری را اجرا خواهیم کرد. و نمی خواهیم خانواده ای را مجبور کنیم که تلفن هوشمند، کامپیوتر یا تبلت تهیه کند. و سعی بر این است که با توجه به بستر های موجود مانند تلوزیون و رادیو و بسته های آموزشی و غیره استفاده می کنیم.

همچنین به تک تک مدیران مدارس گفته شده که برنامه همه دانش آموزان را با توجه به شرایط دانش آموز به طور مشخص تا 15ام شهریور مشخص کند و اعلام کند که چه تعداد از دانش آموزان نیاز به بسته های آموزشی و چه تعداد با  فضای مجازی می توانند آموزش ببینند. و به طور کلی برای هر دانش آموز شیوه آموزش مشخص شود.

به نقل از خبرگزاری مهر

مجتبی سادات رسول

کتاب های زیادی خوانده ایم، افراد بسیاری دیده ایم و با بزرگان بسیاری هم کلام شده ایم. راه درست را نشانتان خواهیم داد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا