پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

زیستازدانلود آزمون های آزمایشی

آزمون 15 آذر 1402 زیستاز

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
3/5 - (1 امتیاز)

مجموعه آموزشی زیستاز این روز ها به صورت اختصاصی برای رشته تجربی فعالیت میکند و آزمون های آزمایشی برای درس زیست شناسی رشته تجربی به صورت آنلاین برگزار کرده است. آزمون 15 آذر 1402 زیستاز دوازدهمین مرحله از آزمون های ازمایشی سالانه این مجموعه برای کنکور 1403 بود که بر اساس آخرین تغییرات سوالات زیست شناسی کنکور 1402 پایه ریزی شده است.

آزمون های آرمان و زیستاز را میتوان تقریبا هم فاز و رقیب دانست با این تفاوت که آزمون های زیستاز برای پایه دوازدهم به صورت جامع و برای همه درس ها برگزار میشود و به آن پکیج ماراتون میگویند ولی آزمون های ازمایشی آرمان برای هر سه پایه فقط درس زیست را مورد آزمون قرار میدهند.

هرچند که پیش از این به مقایسه آزمون های آزمایشی تک درس مثل آرمان و زیستاز پرداخته ایم اما به طور خلاصه آزمون های زیستاز به سوالات سخت تر معروف اند و آزمون های آرمان به درسنامه و پاسخنامه فوق تشریحی. قیمت آزمون های سالیانه تک درس زیستاز و آرمان تقریبا یکسان است ولی پکیج ماراتون زیستاز باتوجه به اینکه برای همه دروس برگزار میشود، طبیعتا هزینه بیشتری دارد.

دانلود آزمون 15 آذر 1402 زیستاز اختصاصی درس زیست

این مجموعه مدعی است که اساتید برتر کنکور در ادامه فایل سوالات آزمون 15 آذر 1402 زیستاز را میتوانید دانلود کنید. البته در آزمون پایه دوازدهم، علاوه بر سوالات اختصاصی درس زیست سوالات فیزیک، شیمی و ریاضی هم به ترتیب همراه با پاسخنامه تشریحی ارائه شده اند.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام ببخشید استفاده از این ها از نظر شرعی مشکل نداره؟ چون روی صفحه اولش نوشته هرگونه استفاده از محتوای ازمون حرامه و پیگرد قانونی داره…؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا