پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

اساتید تام لندزندگی نامه بزرگان کنکور

معرفی استاد فیروز کریمی اقتصاد تاملند

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
5/5 - (1 امتیاز)

یکی از اساتید تخصصی درس اقتصاد که در مجموعه تاملند فعالیت درخشانی داشته است، استاد فیروز کریمی است. استاد کریمی اقتصاد را به صورت اختصاصی در این مجموعه تدریس میکند. استاد فیروز کریمی تحصیلات مرتبط با رشته اقتصاد ندارند اما با توجه به سابقه تدریس درخشان و همکاری با مجموعه های برگزار کننده آزمون های آزمایشی در طراحی سوالات اقتصاد کنکور انسانی توانسته اند در مدت کوتاهی، نام خود را در میان دانش آموزان جا بیاندازند.

به طور کلی دانش آموزانی که از کلاس های آنلاین اقتصاد استاد کریمی استفاده کرده اند از پیشرفت خود در درصد های آزمون ها و شیرین شدن این درس برای خود گفته اند. در ادامه به معرفی بیشتر سابقه تحصیلی و کاری فیروز کریمی استاد اقتصاد مجموعه تاملند خواهیم پرداخت و شما عزیزان در صورت نیاز میتوانید از طریق فروشگاه آکو یا سایت رسمی مجموعه تاملند دوره های اقتصاد کنکور انسانی فیروز کریمی را ثبت نام نمایید.

معرفی استاد کریمی اقتصاد

باوجود جوان بودن استاد، هیچ حاشیه یا اطلاعات شخصی از زندگی استاد فیروز کریمی دیده نمیشود و به خوبی زندگی شخصی و فعالیت حرفه ای او از هم جدا شده است که میتوان این موضوع را یکی از نکات مثبت در ثبت نام کلاس بچه های کنکوری در نظر گرفت.

استاد فیروز کریمی مدرس اقتصاد تاملند را بیشتر بشناسیم

استاد فیروز کریمی یکی از اساتید نوپا در زمینه تدریس اقتصاد است که در همین مدت کوتاه هم از طریق شبکه های اجتماعی و هم با ثابت کردن تدریس سطح بالای خود توانسته اند دوره های آنلاین تدریس اقتصاد خود را وارد مجموعه آنلاین و شناخته شده تاملند وارد کند.

باتوجه به اینکه مجموعه تاملند اساتیدی چون حنیف عظیمی، استاد بابایی شیمی، ملاک پور فیزیک، میثم فلاح و … را در کادر اساتید خود دارد. انتظار میرود که فعالیت با اساتید دروس اختصاصی کنکور انسانی را نیز با همان سخت گیری و اهمیت ادامه داده باشد. البته که نظرات دانش آموزان درباره نحوه تدریس اقتصاد استاد کریمی نیز این مطلب را تایید میکند.

فیروز کریمی اقتصاد را از روی علاقه و مهارت ذاتی که در این زمینه دارد تدریس میکند و باوجود تحصیل در رشته انسانی، در دانشگاه رشته علوم تربیتی خوانده است. او با مثال های ساده و کوچه و بازار ی اقتصاد را به شما آموزش میدهد و برگزاری همایش های ملی آموزش اقتصاد به صورت رایگان نیز در برنامه فعالیت های تبلیغاتی وی بوده است.

استاد کریمی تاملند به طور کلی انسان تحلیلگر و تاحدی مذهبی هستند و برای شوخی ها و حواشی کلاس خط قرمز قائل هستند. جالب است بدانید که این استاد دانش آمزان رشته انسانی را سازنده آینده ایران میداند و در پیج اینستاگرام ایشان پویش دانش آموزی به نام #علوم_انسانی_برای_آینده رواج دارد.

استاد فیروز کریمی اقتصاد تاملند

استاد فیروز کریمی هم در پیج اینستاگرام خود و هم در وبسایت رسمی خودشان، دوره های آنلاین را با نام اقتصاد100 معرفی کرده است که باتوجه به روش ها و تکنیک های ارائه شده از این استاد میتوان انتظار داشت اما نکات منفی هر کس و چیزی را فراموش نکنید.

فعالیت های کاری استاد کریمی تاملند

فیروز کریمی اقتصاد را در بهترین مدارس و آموزشگاه های استان های مختلف کشورمثل تهران، مشهد، اصفهان،رشت، بجنورد و … تدریس میکند و فعالیت به عنوان طراح سوالات اقتصاد دو مجموعه برگزار کننده آزمون های آزمایشی نیز در کنار تالیف کتاب کنکوریم اقتصاد مهروماه نیز در برنامه کاری وی بوده است.

البته که این استاد مجموعه تاملند را اولین و مهمترین مجموعه تدریسی خود معرفی کرده است و بیشتر پست های آموزشی وی نیز در ارتباط مستقیم با دوره های آنلاین همین مجموعه تولید و منتشر شده است.

استاد فیروز کریمی اقتصاد را به صورت تخصصی تدریس میکند و تدریس وی بسیار مورد توجه دانش آموزان است. هرچند او سعی دارد در زمینه مشاوره انگیزشی نیز فعالیت داشته باشد، اما باتوجه به شخصیت آرام و متفکر وی، نمیتواند او را به اندازه اساتیدی چون علی سلامتی در این زمینه موفق دانست. ویدئو جلسه اول تدریس اقتصاد را در دوره های آنلاین تاملند در ادامه مشاهده میکنید:

بررسی نحوه تدریس اقتصاد استاد کریمی

جالب است که استادی با این سابقه کاری کم توانسته باشد این همه طرفدار در میان دانش آموزان رشته انسانی داشته باشد و به عنوان پرمخاطب ترین استاد اقتصاد این روزها فعالیت کند. او در برنامه تدریس خود گفته است که ما در هر دو جلسه یک درس را در اقتصاد کنکر پیشروی میکنیم.

جلسه اول مربوط به مطالعه و توضیح کتاب درسی خواهد بود و جلسه دومی که برای فصل مورد نظر گذاشته ایم به حل مسائل کتاب و تست های موجود در کتاب یا منبع تست معرفی شده است.

به طور کلی سطح سوالات حل شده در کلاس های استاد کریمی بالاست و روش های ارائه شده برای حل آنها بسیار قابل فهم است. به گونه ای که دانش آموزان ضعیف تر هم میتوانند برای درصد 100 اقتصاد با استاد فیروز کریمی تلاش کنند. نظر یکی از دانش آموزان درباره تدریس فیروز کریمی اقتصاد را در ادامه میبینید:

میزان رضایت از کلاس های فیروز کریمی اقتصاد

اگر بخواهیم نکته منفی درباره کلاس های استاد فیروز کریمی نام ببریم عدم ارتباط صمیمی و البته کمی حوصله سر بر بودن لحن تدریس و یکمنواخت بودن روند کلاس است که احتمال دارد دانش آموزان را آن هم در دوره های آنلاین خسته کند.

نکته منفی دیگر درباره همایش های اقتصاد فیروز کریمی است که برای تبلیغات گسترده تر یا همان اسم در کردن، به صورت خیلی لوکس و با تعداد دانش آموزان خیلی بالا برگزار میشود و این موضوع میتوان کاربرد دوره های رایگان شب امتحانی را پایین بیاورد.

اما روش تدریس و تکنیک های آموزشی که استاد کریمی اقتصاد را به دانش آموز میفهماند بسیار کاربردی و است و نمیتوان به روش تدریس ایشان ایراد وارد کرد.

یکی از کتاب های فیروز کریمی، کتاب تست آنلاین اقتصاد است که یک منبع جامع از تست های همه تیپ بندی ها اعم از حفظی و محاسباتی و تحلیلی درس اقتصاد و به قلم خود استاد است. هزینه کتاب و کلاس های استاد واقعا زیاد نیست و به همین دلیل هم تقریبا همه دانش آموزان با شرایط مالی متفاوت میتوانند از این دوره ها استفاده کنند.

ثبت نام کلاس های فیروز کریمی اقتصاد

هزینه ثبت نام کلاس های فیروز کریمی اقتصاد در مجموعه تاملند تقریبا 2 میلیون تومان است که البته برای دوره های مهر تا کنکور این هزینه کمتر نیز میشود. تمامی همایش های شب امتحانی حضوری استاد کریمی درحال حاضر رایگان است و صرفا جهت کمک به دانش آموزان در روز های آخر مانده به امتحان برگزار میشود.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا