پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

فرناز حسن زاده رتبه یک تجربی 1401

دختری از یکی از استان های محروم رتبه یک کنکور تجربی را از آن خود کرد.

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

دختری از کهگیلویه و بویراحمد چگونه توانست رتبه یک آزمون سراسری را از آن خود کند ؟ فرناز حسن زاده دختری یاسوجی می باشد که بدون هیچ سهمیه ای رتبه یک گروه آزمایشی علوم تجربی را از آن خود کرده است، در ادامه این خبر با مرکز مشاوره آکو همراه باشید تا با فرناز حسن زاده رتبه یک تجربی بیشتر اشنا شوید.

فرناز حسن زاده رتبه یک تجربی

فرناز حسن زاده متولد سال 1382 از خانواده ای نسبتا تحصیل کرده می باشد، این داوطلب هیچ سهمیه ای برای کسب این رتبه نداشت و روزانه 9 تا 12 ساعت مطالعه داشت، ساعت مطالعه بالا و در راستان آن حفظ کیفیت مطالعه یکی از دلایل موفقیت این داوطلب بوده است.

به گفته این دانش آموز که از یک منطقه محروم موفق به کسب رتبه ای برتر شده است هیچ معلم خصوصی نداشته است و تنها یک دوره تست در موسسه ماز و 2 سال در کلاس فیزیک شرکت نموده است.

این دانش آموز یاسوجی به تمام افرادی که در این مناطق محروم در حال تحصیل می باشند نشان داد که خواستن توانستن است و با پشتکار جدی می توان در این راه موفق شد، مدیریت کردن استرس و نگرانی یکی دیگر از راه های موفقیت می باشد.

درصد های فرناز حسن زاده رتبه یک آزمون سراسری سال 1401 در گروه ازمایشی علوم تجربی

نام درس

درصد
ادبیات فارسی

94.7

عربی

100

معارف

100

زبان

89.4
زمین شناسی

93.4

ریاضیات

95.6
زیست شناسی

86.7

فیزیک

95.6
شیمی

85.8

درصدهای این داوطلب درصدهای بسیار قابل توجهی می باشد که برای به دست آوردن ان ها باید تلاش بالا و هدفمندی دقیقی نیز داشت، این دختر یاسوجی در آخر برای تمامی داوطلبان ازمون سراسری آرزوی موفقیت دارد.

اینستاگرام مرکز انتخاب رشته آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا