پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

فروش سوالات کنکور پزشکی 1401

سوالات کنکور پزشکی 1401 حدود یک میلیارد فروخته شد.

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

پس از آزمون سراسری سال 1401 جنجال های بسیاری در مورد تقلب و فروش سوالات کنکور به پا شد، گویا تقلب در این آزمون به حد بالایی رسیده بود و برخی داوطلبان متخلف از ابزار های بسیار متفاوتی برای این کار استفاده کرده اند، این داوطلبان برای این که به رشته های سطح بالا برسند می خواهند راه میانبر را پیش ببرند، مرکز مشاوره تخصصی اکو در این خبر از فروش سوالات کنکور می گوید.

فروش سوالات کنکور

این داوطلبان از ابزارهایی مانند عینک، خودکار و … استفاده نمودند، ابزارهایی که این داوطلبان استفاده می کنند حدود 15 تا 25 میلیون قیمت دارند و این وسایل با یک حرکت سریع می توانند سوالات را به خارج از محل برگزاری آزمون برسانند، این داوطلبان پس از آن که سوالات را به خارج از محل فرستادند پاسخ ها را نیز از افرادی که باید دریافت می کنند و گزینه صحیح را انتخاب می نمایند.

اینکه در ازمون ها تقلب های این چنینی اتفاق می افتد زیاد هم تعجب برانگیز نیست زیرا در داوطلبان متخلف در تمامی این آزمون ها حضور دارند، این که پس از ازمون این متخلفان شناسایی شده اند بسیار مقوله مهمی می باشد زیرا تقلب و تخلف این داوطلبان نمرات دیگر افراد را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

عضو کمیسیون ازمون مجلس شورای اسلامی گفت سوالات کنکور پزشکی (علوم تجربی) تا یک میلیارد نیز فروخته شده است که این مساله باعث بی نظم شدن برگزاری آزمون سراسری می شود، در سال های پیش رو باید تدابیر بیشتر و دقیق تری در رابطه با برگزاری آزمون سراسری اندیشیده شود تا شاهد این گونه بی عدالتی ها نباشیم.

در سال 1401 نیز تمامی متخلفان که حدود 500 نفر بودند شناسایی شدند و اقدامات لازم در خصوص آن ها صورت خواهد شد.

اینستاگرام مرکز مشاوره تخصصی اکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا