پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

فضای مطالعاتی برای کنکوری‌ها

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

شهردار منطقه 13 از ایجاد فضای مطالعاتی برای کنکوری‌ها در این منطقه در فضا و بستری مناسب در سرای محلات خبر داد.

فضای مطالعاتی برای کنکوری‌ها در منطقه ۱۳ مهیا شد

شهردار منطقه ۱۳ از اختصاص فضای مطالعاتی برای کنکوری‌ها و بستر مناسب برای مطالعه داوطلبان کنکور ۱۴۰۰ در سرای محلات سیزده‌گانه خبر داد.

به گزارش مجله خبری آکو

مجتبی شکری، شهردار منطقه گفت:

باتوجه‌به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی. برای اولین‌بار، محیطی آرام برای مطالعه کنکوری ها از سوی اداره آموزش‌های شهروندی در سرای محلات این منطقه اختصاص می‌یابد.

به گفته او، با تمهیدات در نظر گرفته شده، ضمن اختصاص فضای آرام، کتاب‌های درسی ویژه کنکور در فضای باز سرای محلات به مراجعین واجد شرایط ارائه و با درنظرگرفتن پروتکل‌های بهداشتی، از این عزیزان پذیرایی نیز به عمل می‌آید.

شکری ادامه داد:

باتوجه‌به مدت‌زمان باقی‌مانده تا کنکور و باتوجه‌به محدودیت‌های شیوع ویروس کرونا و شلوغی منازل. اکثر داوطلبین نیاز به مطالعه و تمرکز در محیط آرام دارند. براین‌اساس، این امکانات برای کنکوری ها فراهم شد. تا بتوانند به‌صورت رایگان و در شرایطی عادلانه به مطالعه پرداخته و برای شرکت در کنکور آماده شوند.

 شهردار منطقه با بیان اینکه اولویت ثبت‌نام با نخبگان و معدلین بالاست یادآور شد. علاقه‌مندان، جهت ثبت‌نام به واحد ثبت‌نام کنکوری‌ها در سرای محلات مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۹۶۹۳۹۵۵۴ تماس حاصل نمایید.

او یادآور شد:

راه‌اندازی سکوی شهروندی. شناسایی و حمایت از کودکان در معرض آسیب. معتادان و دیگر اقشار آسیب‌پذیر در نواحی چهارگانه در حوزه آسیب‌های اجتماعی، شناسایی شهروندان مشارکت‌جو و فعال در زمینه شهروندی و اهدای نشان شهروندی از دیگر طرح‌هایی است که به‌زودی در منطقه ۱۳ اجرا می‌شود.

مجتبی سادات رسول

کتاب های زیادی خوانده ایم، افراد بسیاری دیده ایم و با بزرگان بسیاری هم کلام شده ایم. راه درست را نشانتان خواهیم داد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا