پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

انتخاب رشته آزمون سراسری ۱۴۰۱

انتخاب رشته آزمون سراسری 1401 شروع شد.

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

انتخاب رشته کنکور 1401 از هفدهم مرداد ماه 1401 شروع شد، داوطلبانی که در کارنامه اولیه خود مجاز به انتخاب رشته در دوره روزانه و نوبت دوم شده اند می توانند با مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته گروه آزمایشی خود اقدام به انتخاب رشته در رشته های دوره روزانه و شبانه داشته باشند، در ادامه با مرکز مشاوره آکو همراه باشید تا در جریان روند انتخاب رشته آزمون سراسری ۱۴۰۱ قرار گیرید.

انتخاب رشته آزمون سراسری ۱۴۰۱

انتخاب رشته آزمون سراسری 1401

داوطلبانی که در انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی نیز پذیرفته شده اند می توانند با انتخاب این رشته ها و درج کد رشته محل مورد نظر خود شانس خود را برای پذیرش در این رشته ها امتحان کنند.

همچنین داوطلبانی که علاقمند به انتخاب رشته در رشته های ارائه شده در دانشگاه های غیر انتفاعی و پیام نور می باشند می توانند با مطالعه دفترچه انتخاب رشته نسبت به وارد نمودن کد رشته محل این دانشگاه ها اقدام نمایند.

همچنین داوطلبان باید در صورت مغایرت معدل یا اطلاعات دیگر در این مرحله اقدامات لازم را به عمل آورند زیرا اگر اطلاعات شخصی یا معدل داوطلب مغایرتی با اصل مدارک داشته باید و داوطلب در دانشگاهی پذیرفته شده باشد این قبولی لغو خواهد شد.

بنابراین داوطلبان در زمان انتخاب رشته نهایت دقت را داشته باشند تا بتوانند انتخاب رشته ای دقیق داشته باشند و در صورت پذیرفته شدن بتوانند به راحتی و بدون هیچگونه محدودتی در دانشگاه پذیرفته شده به تحصیل بپردازند.

اینستاگرام مرکز انتخاب رشته تخصصی آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا