پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

مرحله دوم ترمیم نمره و سابقه تحصیلی کنکوری ها آغار شد!

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
5/5 - (1 امتیاز)

آغاز مرحله دوم ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره برای کنکوری‌ها از هفته گذشته برای متقاضیان بر اساس گفته رئیس مرکز توسعه آموزش مجازی، فناوری و امنیت اطلاعات وزارت آموزش و پرورش فعال شده است.

از روز چهارده فروردین ماه، امکان دریافت کد سابقه تحصیلی برای داوطلبان در سامانه my.medu.ir فراهم شده است و همچنین مرحله دوم ایجاد برای سابقه و ترمیم نمرات نیز از 30 فروردین ماه روز چهارشنبه برای متقاضیان کنکوری در سامانه my.medu.ir فعال شده است. متقاضیان کنکوری میتوانند به درگاه سامانه مذکور مراجعه کنند و از قسمت ایجاد سابقه و ترمیم نمره، سوابق تحصیلی، نسبت به تکمیل اطلاعات و ثبت درخواست خود اقدام کنند.

آغاز مرحله دوم ترمیم نمره و سابقه تحصیلی کنکوری ها

همچنین بر اساس گفته های رئیس مرکز توسعه آموزش مجازی، فناوری و امنیت اطلاعات مزارت آموزش و پرورش که این راه 3 مرحله دارد که شامل مراحل زیر است:

  • مرحله اول: امکان دریافت کد سابقه تحصبلی فراهم شده بود
  • مرحله دوم: به جهت ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره برای فارغ تحصیلان سامانه باز شده است.
  • مرحله سوم: برای دانش آموزان دوازدهمی این امکان به زودی فراهم خواهد شد و در سایت sida.medu.ir ثبت درخواست میسر میشود.

بر اساس گزارش های بدست آمده، متقاضیان کنکوری میتوانند دروس مورد نظر خود را در نوبت های مختلف امتحانی برای ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره ثبت نام کنند.

برای ثبت نام باید به این نکته توجه داشته باشیم که همه متقاضیان کنکور فقط یک بار مجاز به ایجاد سابقه و یک بار ترمیم نمره برای هر درس است و همچنین نمرات ایجاد سابقه و ترمیم صرفا به عنوان سابقه تحصیلی اعتبار خواهد داشت و در کارنامه تحصیلی متقاضیان منظور نمیشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا