پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

دانلود آزمون 2 آذر 1402 ماز
4/5 - (1 امتیاز)

هرچند که آزمون های ماز پنجشنبه ها و قبل از برگزاری آزمون های قلمچی یا سنجش(در روز جمعه) برگزار میشود و داوطلبان میتوانند در هر دو آزمون شرکت کنند اما بسیاری از داوطلبان به علت هزینه هایی که ثبت نام دو آزمون آزمایشی به دنبال دارد، بسیاری از دانش آموزان ترجیح میدهند به جای ثبت نام ماز، با دانلود آزمون 2 آذر 1402 ماز از سوال های سطح بالای این آزمون ها استفاده کنند.

به ویژه بعد از انتشار مصاحبه های اختصاصی رتبه های برتر 1402 درباره برنامه ریزی بر اساس آزمون های ماز و استفاده از سوالات این آزمون های ازمایشی، دانش آموزان و فارغ التحصیلان رشته تجربی که برای کنکور 1403 درس میخوانند بیش از پیش برای شرکت در آزمون ماز مشتاق شدند.

آزمون های آزمایشی ماز برنامه راهبردی ویژ سال 1402-1403 را ارائه داده است و طبق این برنامه دانش آموزان موظف به مطالعه 3/8 آخر دروس نیمسال اول تحصیلی هستند. فایل سوالات و پاسخ آزمون 2 آذر 1402 ماز را میتوانید به صورت رایگان در ادامه دانلود کنید.

بهترین کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کنکور

دانلود سوالات و پاسخنامه آزمون 2 آذر 1402 ماز

در ادامه مطلب میتوانید لینک دانلود سوالات و پاسخنامه آزمون 2 آذر 1402 ماز را مشاهده کنید و درصورت علاقه به ثبت نام آزمون های آنلاین ماز یا کمک گرفتن از مشاور کنکور برای برنامه ریزی بر اساس برنامه های راهبردی آزمون های مختلف با شماره ۰۲۶۳۳۴۰۸۹۴۴ تماس بگیرید و یا از طریق کانال تلگرام با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا