پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

دفترچه اصلاحیه انتخاب رشته 1401

اطلاعیه سازمان سنجش مبنی بر دفترچه اصلاحیه انتخاب رشته 1401

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
2.1/5 - (7 امتیاز)

سازمان سنجش و آموزش کشور در پی انتشار دفترچه انتخاب رشته ازمون سراسری سال 1401 در پنج گروه ازمایشی (ریاضی – فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان) اطلاعیه ای مبنی بر اصلاحات این دفترچه ها اعلام داشته است، در ادامه این خبر با مرکز مشاوره اکو همراه باشید و دفترچه اصلاحیه 1401 را دانلود نمایید.

دانلود فایل اصلاحات و جداول رشته محل هاي جديد دفترچه هاي راهنماي انتخاب رشته آزمون سراسري سال 1401

دفترچه اصلاحیه انتخاب رشته 1401

در این دفترچه دو بخش مشخص شده است که بخش اول مرتبط با کد رشته محل هایی می باشد که با ازمون هستند و بخش دوم مرتبط با کد رشته محل های بر اساس سوابق تحصیلی می باشد، داوطلبانی که نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نموده اند می توانند با بررسی این دفترچه در صورت مغایرت داشتن کد رشته محل های انتخابی با کد رشته محل های دفترچه ان ها را ویرایش نمایند.

داوطلبان تا تاریخ 22 / 5 / 1401 مهلت وارد نمودن کد رشته محل های انتخابی و همچنین ویرایش اطلاعات خود را دارند، تمدید مهلت انتخاب رشته تا به الان از سوی سازمان سنجش اعلام نشده است، در صورت اطلاعیه سازمان سنجش مبنی بر تمدید مهلت انتخاب رشته مرکز مشاوره آکو آن را به اطلاع داوطلبان گرامی می رساند.

اینستاگرام مرکز انتخاب رشته تخصصی آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا