پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

زندگی نامه بزرگان کنکور

استاد افشین ملاک پور

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
5/5 - (1 امتیاز)

در این مقاله قصد داریم تا درباره استاد بزرگ ریاضیات تجربی, استاد افشین ملاک پور صحبت کنیم و نگاهی به زندگی و تدریس ایشان بی اندازیم. استاد ملاک پور با سابقه طولای مدتی که دارند چهره ای شناخته شده در تدریس ریاضی تجربی کنکوری هستند. برای آنکه با سابقه کاری و نوع تدریس ایشان بیش تر آشنا شوید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

همچنین پیشنهاد می کنیم در سایت پرسا سایر بیوگرافی اساتید بزرگ کنکوری را نیز مطالعه کرده و در صورت هرگونه سوال مشاوره ای با شماره تلفن 02633408944 تماس بگیرید.

معرفی استاد افشین ملاک پور

استاد ملاک پور یکی از دبیران خوب در زمینه ریاضی تجربی هستند و با روش اصولی که به تدریس ریاضی کنکوری برای رشته های تجربی می پردازند, به عنوان یکی از اساتید قابل اعتماد و معتبر شناخته شده اند. استاد ملک پور 25 سال سابقه در تدریس حرفه ای و تخصصی ریاضی تجربی کنکوری دارند و فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت ایران هستند.

روش تدریس ایشان آموزش از صفر و با لحنی ساده و روان است. درواقع به دلیل بیان ساده و ملایمی که دارند مشهور هستند. این موضوع باعث شده تا عده ای از دانش آموزان با روش تدریسشان ارتباط بگیرند. یکی دیگر از ویژگی های این استاد دور نگه داشتن کلاس درسی از حاشیه و مباحث بی ربط به موضوع درس است.

4

البته از نظر بعضی از دانش آموزان شاید این ویژگی ها باعث شود که کلاس درس خسته کننده و یکنواخت باشد. اما باید نظر دیگر دانش آموزانی که در کلاس درسی ایشان حضور داشته اند را هم بررسی کنیم. اغلب دانش آموزان کلاس های درسی استاد ملاک پور را مناسب برای اکثریت می دانند, زیرا مباحث از پایه تدریس شده و به سوالات دانش آموزان پاسخ داده می شود. در ادامه درباره کیفیت تدریس ایشان بیش تر صحبت خواهیم کرد. لازم به ذکر است که استاد ملاک پور در تدریس خود از جزوه استفاده می کنند و سطح سوالات و تست هایشان از متوسط تا سخت است.

کیفیت تدریس استاد ملاک پور

در بخش قبلی تا حدی نوع تدریس استاد افشین ملاک پور را توضیح دادیم. اما در این قسمت بیش تر به کیفیت کلاس هایشان می پردازیم. استاد ملاک پور در کلاس های درسی سوالات گام به گام را حل کرده و نکات مهم هر تست را هم بررسی می کند. عموما لحن دوستانه اما خشک و یکنواختی دارند.

کیفیت سوالات و تست هایی که حل می کنند در حد تست های کنکوری است و بطور کلی برای تمرین و تست زنی کنکور مناسب است. معمولا تدریس را با طرح یک سوال شروع می کنند تا از مشارکت و همراهی دانش آموزان استفاده کنند و با توجه به پاسخ هایی که دانش آموان می دهند تدریس را ادامه داده و از جزوه ای که دارند استفاده می کنند.

برای دیدن تکنیک های تست زنی اینجا کلیک کنید.

مقایسه استاد ملاک پور با سایر اساتید

هر استادی در کنار نقاط قوتی که دارد حتما نقاط ضعفی هم دارد. درواقع هیچ گاه یک استاد تمام و کمال که برای هر دانش آموزی هم مناسب باشد وجود ندارد. به همین دلیل دانش آموزان باید نوع تدریس و نقاط ضعف و قدرت اساتید را شناخته و با توجه به آن تصمیم بگیرند که با کدام روش تدریس می توانند بیش تر ارتباط بگیرند. به همین دلیل قصد داریم تا استاد ملاک پور را با دو تا دیگر از اساتید بسیار خوب ریاضی کنکور مقایسه کنیم.

4646

استاد امید حیدری و استاد آریان حیدری که احتمالا برای بسیاری از دانش آموزان اسامی شناخته شده ای هستند را با استاد ملاک پور مقایسه خواهیم کرد.. استاد امید حیدری و استاد آریان حیدری هر دو در زمینه تدریس بسیار خوب هستند که در سایت بطور مفصل بیوگرافی هر یک را بررسی کرده ایم و می توانید این مقاله ها را در سایت پرسا مطالعه کنید.

استاد افشین ملاک پوراستاد امید حیدریاستاد آریان حیدری
نقاط قوت* قدرت بیان متوسط
* تدریس اصولی و پایه ای
* مناسب برای دانش آموزان سطح متوسط به بالا
* حل سوالات متوسط به بالا
* قدرت بیان خوب
* تدریس با روش تکرار و حل تست
* مناسب بری دانش آموزان سطح متوسط یا ضعیف به بالا
* حل سوالات متوسط به بالا
* برگزاری همایش و حل تست های سخت
* کلاس درسی هیجان و انگیزه را در دانش آموزان می تواند ایجاد کند.
* قدرت بیان خوب
* تدریس مفهومی
* مناسب برای دانش آموزان سطح متوسط به بالا
نقاط ضعف* کلاس درسی یکنواخت* برای دانش آموزان سطح بالا خیلی مناسب نیستند مگر آن که در کلاس های جدا شرکت کنند.* به صورت آنلاین فقط تدریس می کنند
* دسترسی به استاد سخت است

کیفیت آزمون و تدریس استاد ملاک پور

از آنجایی هر استاد تست های متفاوتی را حل می کند و با توجه به نوع تدریس و سطح دانش آموزان, سطح تست هایی که حل می کنند نیز متفاوت است. در این قسمت می خواهیم سطح تست های استاد افشین ملاک پرور را بررسی کنیم.

  • آزمون های چالشی زیادی را در کلاس درسی حل می کنند. این سوالات از سطح متوسط تا سخت هستند.
  • سوالات آزمون های مختلف بررسی شده و رفع اشکال می شود.
  • آزمون ها تشابه زیادی به آزمون کنکور سراسری دارند.
  • تست ها تنوع زیادی دارند.
  • تدریس مفهومی اولویت زیادی دارد و تست های آموزشی نیز در کلاس حل می شوند.
  • ویژگی ها و کاربرد مثلثات که مربوط به پایه دهم می شوند اهمیت بالایی دارند.
  • به مبحث نمودار ها به صورت مبتدی در کنار تست های مثلثاتی پرداخته می شود.

رفع اشکال با استاد ملاک پور

رفع اشکال نیز موضوعی است که از هر استاد با استاد دیگر بسیار متفاوت است و شیوه هر فرد مختص خودش می باشد. خوشبختانه استاد ملاک پور در کلاس های درسی زمانی را برای بررسی و حل سوالات و مشکلات دانش آموزان اختصاص می دهند و از این بابت دانش آموزان مطمئن هستند که هیچ سوالی بدون جواب باقی نخواهد ماند. در ادامه کیفیت و شیوه رفع اشکال ایشان را بررسی می کنیم.

  • دانش آموزان می توانند با تماس تصویری یا صوتی در کلاس درس استاد ملاک پور حضور داشته باشند.( البته این موضوع کمی بستگی به نوع آموزشگاه هم دارد.)
  • دانش آموزان از طریق چت با استاد در ارتباط بوده و بعد از حل سوالات, به پرسش های دانش آموزان پاسخ داده می شود.( در موسسه تاملند)
  • استاد ملاک پور تا حد خوبی ارتباط چشمی را با دانش آموزان حفظ می کنند.
  • در کلاس های آنلاین, سوالاتی که دانش آموزان پرسیده اند به خوبی پاسخ داده شده و سوال هایی که مربوط به آزمون های آزمایشی هستند جداگانه در زمان مشخصی جواب داده می شود.
3 1

هزینه کلاس های استاد ملاک پور

استاد افشین ملاک پور با سابقه طولانی مدت و درخشانی که دارند در آموزشگاه ها و مدارس برتر تهران به آموزش و تدریس می پردازند. در سابقه ایشان ده ها رتبه های تک رقمی و دو رقمی کنکور به چشم می خورد و لازم است بگوییم که شهرت ایشان در موسسه آنلاین تاملند شروع به تدریس آنلاین کردند بطور چشم گیری افزایش پیدا کرد. هزینه کلاس های استاد ملاک پور نسبت به برخی از اساتید مانند استاد مجید رفعتی یا استاد سجاد نقیه بیش تر است.

  • هزینه کلاس برای منطقه سه: 2.000.000 تومان
  • هزینه کلاس برای منطقه دو: 2.200.000 تومان
  • هزینه کلاس برای منطقه یک: 2.410.000 تومان

تحلیل استاد ملاک پور بطور خلاصه

بطور کلی درباره استاد افشین ملاک پور, روش و نوع تدریسشان, کیفیت تدریس و … صحبت کردیم. حالا قصد داریم تا بطور خلاصه نگاهی مختصر به کلیاتی که گفتیم بی اندازیم.

کیفیت محتوامتوسط-خوب
تعامل با دانش آموزانخوب
تطابق با کنکورخوب
کیفیت جزوهجزوه دارند
درسنامه ها و تست ها تکمیل هستند
نحوه تدریسلحن یکنواخت و آرام
بی حاشیه
تسلط کافی به مباحث
مباحث مهممعادلات
حد و پیوستگی
تابع
لگاریتم
دنباله
مشتق
کاربرد مشتق
آمار و احتمال
آزمون ها و تست ها50 سوال به صورت تکلیف به دانش آموزان داده می شود.
سوالات 10 سال گذشته کنکور و تالیفی حل می شوند.

مشاوره تحصیلی آکو

از آنجایی که برای دانش آموزان و کنکوری ها بسبار مهم است که شرایط تدریس استاد کنکور را بدانند, ما نیز تلاش کردیم تا با معرفی اساتید بزرگ کنکور به شما در تشخیص و انتخاب راحت تر استاد مورد نظرتان کمک کنیم. در صورتی که سوال مشاوره ای و درسی داشتید می توانید از طریق مشاوران تلفنی آکو با ما در ارتباط باشید.

پیشنهاد می کنیم که در اینستاگرام آکو عضو شوید تا از جدیدترین اخبار تحصیلی مطلع بمانید.

رومینا

رومینا ابوالحسنی هستم عضو تیم تولید محتوای سایت آکو، امیدوار هستم که همیشه بتونم جواب سوالاتتون رو به بهترین شیوه ممکن بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا