پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاور من

منابع مطالعاتی امتحان نهایی فیزیک دوازدهم

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
5/5 - (1 امتیاز)

اگر برای امتحان نهایی فیزیک دوازدهم ریاضی به دنبال منابع مناسبی هستید که بتواند برای امتحان بهتان کمک کند, این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. همانطور که می دانید خرداد فصل امتحانات است و همه دانش آموزان در تکاپوی امتحان نهایی! بنابر این تصمیم داریم تا منابعی را که در مدت امتحانات به مطالعه دانش آموزان کمک می کند معرفی کنیم.

در صورتیکه سوالی داشتید با شماره تلفن 02633408944 تماس بگیرید و سوالتان را از مشاوران تحصیلی آکو بپرسید.

منابع لازم برای امتحان نهایی فیزیک دوازدهم ریاضی

با توجه به این که نمرات امتحانات نهایی برای انتخاب رشته و ورود به دانشگاه تاثیری حدود 40 درصدی پیدا کردند, پس دیگر نمی توان امتحانات نهایی را نادیده گرفت. اگر می خواهید انتخاب رشته کنید و در رشته و دانشگاهی که مد نظرتان است ادامه تحصیل بدهید حتما امتحانات سال دهم تا دوازدهم خود را جدی بگیرید. بچه های رشته ریاضی و فیزیک که دومین درس امتحان نهاییشان درس فیزیک است در این مقاله می توانند با منابع خوب مطالعاتی فیزیک آشنا بشوند.

  • کتاب ماجراهای من و درسام خیلی سبز (فیزیک دوازدهم):

همانطور که می دانید کتاب های خیلی سبز از منابع مطالعاتی قوی است که در طی این سال ها توانسته با کتاب های متنوعی که دارد کمک زیادی به دانش آموزان کند. کتاب ماجراهای من و درسام رشته ریاضی خیلی سبز دارای درسنامه هایی در همان ابتدای کتاب است. در این درسنامه ها هر فصل به چندین بخش تقسیم شده.

من و درسام فیزیک خیلی سبز

در هر یک از این بخش ها مبحث درسی با وسواس و دقت زیاد توضیح داده شده و برای فهم بیش تر از تصاویر و شکل هایی را هم آورده اند. نکات مهمی هم بعد از توضیحات آمده و در نهایت بخش مثال و پاسخ وجود دارد. مثال و پاسخ بخش بسیار جذابی است که یادگیری را برای دانش آموزان بسیار راحت می کند. هزینه کتاب هم حدود 167 هزار تومان است.

  • شب امتحان خیلی سبز (فیزیک دوازدهم):

کتاب شب امتحان فیزیک دوازدهم خیلی سبز علاوه بر درسنامه هایش یک بخش مفیدی با نام بخش آزمون های درجه یک دارد. که این آزمون ها دو نوع هستند. آزمون های نوبت اول و آزمون های نوبت دوم. در هر نوع هم دو بخش آزمون های طبقه بندی شده و آزمون های طبقه بندی نشده وجود دارد.

امتحان خیلی سبز

آزمون های طبقه بندی شده شامل آزموناتی هستند که برای هر فصل درسی طراحی شده اند. و آزمون های طبقه بندی نشده هم شامل آزمونات جامعی است که برای امتحان نهایی خیلی مفید است. اگر چند روز قبل از امتحان نهایی آن را بخوانید دوره خوبی بر کل مباحث درسی کرده اید. هزینه این کتاب حدود 50 هزار تومان است.

  • کتاب فرمول بیست ریاضی گاج (فیزیک دوازدهم):

گاج هم از کتاب هایی است که سال های سال است به عنوان یک کتاب کمک درسی خوب شناخته می شود. کتاب فرمول بیست فیزیک دوازدهم گاج کتابی بسیار قوی است که مثل کتاب ماجراهای من و درسام خیلی سبز از درسنامه تشکیل شده و سوالات مربوط به هر قسمت درسنامه ها وجود دارند.

بیست فیزیک گاج

از ویژگی های بسیار جذاب این کتاب کد QRای است که اول هر درسنامه آمده و با نام فیلم شب امتحان آن را مشاهده می کنید. وقتی که کد QR را اسکن می کنید فیلم های آموزشی مربوط به آن بخش را می بینید که برای رفع اشکال و یادگیری بیش تر موثر است.

توجه داشته که این فیلم ها برای شب امتحان و دوره مباحث خوب هستند. اگر هیچ مطالعه ای از قبل نداشته باشید مشاهده این فیلم ها تاثیر مفیدی نخواهد داشت. قیمت این کتاب هم بین 140 تا 170 هزار تومان است.

  • امتحانت مهر و ماه (فیزیک دوازدهم):

بر خلاف دوکتاب قبلی, کتاب امتحانات فیزیک دوازدهم مهر و ماه درسنامه ندارد. ساختار این کتاب به این صورت است که اول مبحث درسی قرار گرفته و بعد بخش فرمول ها. در بخش فرمول ها چند نکته درسی مهم هم وجود دارد. این کتاب هم از تصاویر برای فهم و یادگیری بیش تر استفاده کرده. در آخر هم چند صفحه مربوط به همه نکات و فرمول ها اختصاص داده شده که برای مرور و مطالعه بطور خلاصه مفید است. هزینه این کتاب بین 30 تا 50 هزار تومان است.

فیزیک مهر و ماه

رومینا

رومینا ابوالحسنی هستم عضو تیم تولید محتوای سایت آکو، امیدوار هستم که همیشه بتونم جواب سوالاتتون رو به بهترین شیوه ممکن بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا